کد خبر 1018900
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲
سولسشایر

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که باید به پل پوگبا برای بازگشت به میادین فرصت داده شود.

به گزارش مشرق، منچستر یونایتد پنج شنبه شب در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ اروپا میزبان آلکمار خواهد بود. شاگردان اوله گنار سولسشایر با 10 امتیاز در صدر جدول گروه قرار دارند و آلکمار با 9 امتیاز در رتبه دوم قرار گرفته است؛ هر دو تیم پیش از این صعود خود را به مرحله بعد قطعی کرده اند و این بازی تنها به لحاظ تعیین تیم صدرنشین از اهمیت بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید:

ضرر منچستر به‌خاطر تصمیم پوگبا

سولسشایر دقایقی پیش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی یونایتد مقابل آلکمار شرکت کرد.

عملکرد منچستریونایتد طی هفته های اخیر؟

البته که من تلاش زیادی برای تیم انجام داده ام. هر باری که شما در زمین حاضر می شوید، این شانس را دارید که خودتان و توانایی هایتان را به اثبات برسانید و نشان دهید که می توانید برای سال های طولانی در این جا بمانید. ما در مسیر صحیحی قرار داریم و من هر روز می بینم که شاگردانم با نگرشی فوق العاده تمرین می کنند بنابراین خیلی نگران نیستم.

زمان بازگشت پوگبا؟

بیایید به او اجازه دهیم که به شکل درست و کاملا آماده به رقابت ها بازگردد. او بازی های زیادی انجام می دهد و فکر می کنم که پوگبا یکی از بهترین بازیکنان دنیاست. من مشتاقانه منتظر بازگشت پل هستم.

سایر مصدومیت ها؟

دالوت به شکل کامل تمرین می کند اما تنها در یک تمرین گروهی حاضر بوده است. ماتیچ بازگشته و اریک بایی نیز هفته آینده بر می گردد. ما قطعا از این بهتر و بهتر خواهیم شد. فکر می کنم که در ژانویه خیلی از این آماده تر خواهیم شد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس