کد خبر 1018869
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳
رونالدو

دیدار کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس با "یسرائیل کاتس" وزیر خارجه رژیم اشغالگر صهیونیستی و دست دادن با او موجی از خشم و عصبانیت را در میان طرفداران او در پی داشته است.

به گزارش مشرق، مرکز اطلاع رسانی فلسطین اعلام کرد رژیم صهیونیستی چند روز پیش تصویری را منتشر کرد که طی آن کاتس در کنار رونالدو دیده می‌شود و رونالدو پیراهن خود را به او می‌دهد.

این اقدام رونالدو که طرفدارانش پیشتر او را به عنوان یکی از حامیان ملت فلسطین می‌شناختند، بسیار عجیب است. طرفداران رونالدو به شدت از این حرکت به خشم آمده‌اند.

در همین راستا، یکی از کاربران نوشته است: رونالدو دو رو است، دیروز با کودکان غزه اعلام همبستگی می‌کرد و امروز با وزیر اسرائیلی عکس یادگاری می‌گیرد.

یک نفر دیگر گفته است: "اسرائیل" فاقد تاریخ و هویت است و کسی آن را به رسمیت نمی‌شناسد به همین خاطر تلاش می‌کند تا از هر کسی برای کسب این هویت و به رسمیت شناخته شدن بهره ببرد.

شخصی دیگر هم گفته که مایه ننگ است که او دستان خود را در دست قاتل کودکان فلسطینی گذاشته است.

کاتس پس از این دیدار اظهار داشت که رونالدو پیراهن خود را به من هدیه داد و من سلام اسرائیلی‌ها را به او رسانده و برایش در مسابقات لیگ اروپا آرزوی موفقیت کردم.

کاتس به منظور شرکت در اجلاس گفتگوهای خاورمیانه‌ای راهی رم ـ پایتخت ایتالیا ـ شده است. او دراین سفر با بازیکنان و اعضای تیم فوتبال یوونتوس نیز دیدار کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
    17 3
    سیاست های باشگاه بازیکن رو مجبور به این کارها میکنه و اونا مجبورن این کارها روبکنن
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
    32 7
    رونالدو برای بدست آوردن توپ طلایی مجبور به این کار شد
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
    5 0
    این جماعت هر جا پول و شهرت باشه ظاهر میشوند. اینها فلسطین و اسرائیل حالیشون نمیشه. مثل بعضی سلبریتیهای خودمون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس