استراماچونی

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال، مشکل پرداخت پول را اصلی‌ترین موضوعی دانست که آندره‌آ استراماچونی بر سر آن با باشگاه اختلاف دارد.

به گزارش مشرق، حامد حاجیلو، مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال درباره شرایط بازگشت آندره‌آ استراماچونی اظهار داشت: ما در حال رایزنی با استراماچونی و وکلای او هستیم. سلطانی نماینده باشگاه استقلال با حضور مستمر خود، با استراماچونی و وکیل او در حال مذاکره است و آقای خلیل‌زاده هم عازم ترکیه شد تا مشکل پرداخت پول، هرچه سریع‌تر حل شود و بتوانیم استراماچونی را کنار خود داشته باشیم.

وی در مورد دغدغه اصلی سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان تصریح کرد: مشکل پرداخت پول، اصلی‌ترین موضوعی است که استراماچونی با باشگاه بحث دارد که اگر حل شود، او با اولین پرواز به ایران می‌آید و هدایت تیم را بر عهده می‌گیرد. مبلغی که باشگاه استقلال به آن در مفاد قرارداد پایبند بوده است، باید پرداخت شود و به حساب شخصی او در ایتالیا بیاید.

بیشتر بخوانید:

توضیح گزینه مدیریت استقلال درمورد جلسه با وزیر

«استراماچونی گفته است پس از حل مشکل پرداختی، به تهران می‌آید و مشکلی برای هدایت تیم نخواهد داشت.»، مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال درباره سایر موضوعاتی که باعث فسخ قرارداد استراماچونی شده است، این جمله را بیان کرد و گفت: مسائلی که در روزهای اخیر مطرح شده، وجود دارد، اما اصلی‌ترین موضوع مشکل مالی است. استراماچونی پس از حل کامل این مشکل و با اجازه وکیلش به ایران بازمی‌گردد.

حاجیلو درمورد بازگشت احتمالی استراماچونی به کشور خاطرنشان کرد: بسیار امیدواریم که این اتفاق بیفتد و با کمک وزارت ورزش و جوانان، وزارت امور خارجه و سایر مسئولان، تلاش می‌کنیم موضوع را حل کنیم. این مشکل بزرگ در صنعت ما هم وجود دارد و موارد مختلف کشور، گریبان‌گیر تحریم‌های ظالمانه آمریکا هستند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس