کد خبر 1018704
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹
آنچلوتی و گتوزو

بر اساس گزارش رسانه‌های ایتالیایی، جنارو گتوسو امروز (چهارشنبه) به طور رسمی به عنوان جانشین کارلو آنچلوتی معرفی می‌شود.

به گزارش مشرق، با تصمیم سران  ناپولی، کارلو آنچلوتی مشهور از سرمربیگری این تیم برکنار شد. با وجود صعود ناپولی به مرحله حذفی لیگ قهرمانان فصل ۲۰-۲۰۱۹، ریاست این باشگاه به دلیل کسب نتایج ضعیف در سری A  تصمیم به اخراج کارلو آنچلوتی گرفت.

پس از اتمام بازی ناپولی و خنک، کارلو آنچلوتی و آئورلیو دلورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی در هتلی در شهر ناپل با یکدیگر دیدار کردند و نتیجه این ملاقات، قطع همکاری بود. باشگاه ناپولی هم با انتشار بیانیه‌ای، اخراج کارلو آنچلوتی از این تیم را تأیید کرد.

بیشتر بخوانید:

کارلو آنچلوتی از ناپولی اخراج شد

ناپولی با وجود صعود به عنوان تیم دوم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان، در سری A  بدترین نتایج سال‌های اخیرش را گرفته و با کسب ۲۱ امتیاز در ۱۵ بازی، در رده هفتم جدول  قرار گرفته است. ناپولی هم‌اکنون با منطقه سهمیه لیگ قهرمانان ۸ امتیاز فاصله دارد. 

بر اساس گزارش نشریه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت»، جنار گتوزو، سرمربی پیشین میلان امروز (چهارشنبه) به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید ناپولی معرفی می‌شود. همچنین طبق گزارش شبکه تلویزیونی «مدیاسِت»، قرارداد این سرمربی ایتالیایی با این باشگاه هم تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۱ اعتبار خواهد داشت. دستمزد او برای ۶ ماه باقیمانده فصل جاری ۱.۵ میلیون یورو خواهد بود و بعد از آن دستمزدش برای یک فصل ۳ میلیون یورو است.

«اسکای اسپورت ایتالیا» هم مدعی شد قرارداد گتوزو با ناپولی ۶ ماهه است که در صورتی که موفق شود با این تیم سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را کسب کند، قراردادش به صورت خودکار تمدید می‌شود.  گتوزو از زمان فسخ توافقی‌اش قراردادش با میلان در ماه مِی ۲۰۱۸ دیگر هدایت تیمی را برعهده نداشته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس