کد خبر 1018280
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۷
کالدرون

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید این باشگاه در حال حاضر باید ۱۱۰ هزار دلار و در آغاز نیم فصل دوم ۳۰۰هزار دلار به سرمربی خود بپردازد.

به گزارش مشرق، محمد حسن انصاری فرد در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اظهارات گابریل کالدرون که عنوان کرده بود باشگاه مطالباتش را پرداخت نکرده، گفت: طبق قراردادی که کالدرون دارد، باید ۳۰۰هزار دلار به عنوان پیش پرداخت دریافت می‌کرد اما قبل از دروه مدیریت ما هیچ گونه دریافتی نداشت. از زمانی که ما آمدیم، ۱۸۷ هزار دلار به او دادیم و در این مرحله حدود ۱۱۰ هزار دلار از ما طلبکار است وباید پرداخت کنیم.

بیشتر بخوانید:

شرط استراماچونی پذیرفته شد

وی افزود: در آغاز نیم فصل دوم هم باید ۳۰۰هزار دلار دیگر به عنوان قسط بعدی به کالدرون پرداخت کنیم. بنابراین سرمربی تیم ما از قسط قبلی خود ۱۱۰ هزار دلار طلب دارد که در تلاش هستیم آن را پرداخت کنیم.

انصاری‌فرد در پاسخ به این سوال که آیا نگران این  موضوع نیستید که کالدرون نیز مانند استراماچونی به خاطر دریافت نکردن مطالباتش قراداد خود را فسخ کند، گفت: باید مطالباتش را پرداخت کنیم. همانطور که گفتم ۱۱۰ هزار دلار باید به کالدرون بدهیم و زمانی که نیم فصل دوم هم آغاز شود باید ۳۰۰هزار دلار دیگر به او بدهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کالدرون به خاطر مشکلات مالی صحبت از جدایی را مطرح کرده است یا خیر ، گفت: نه، آقای کالدرون صحبت از جدایی نکرده‌اند. ما هم مشکل نقل‌وانتقال پول را نداریم و مبلغ را به حسابشان واریز می‌کنیم اما این پول طلب کالدرون باید تامین شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه درباره اینکه سرمربی تیم به خاطر پرداخت نشدن مطالبات بازریکنان گله‌مند است، اظهار کرد: ما طبق قرار قبلی به بازیکنان پرداختی داشتیم اما آن‌ها و کادر فنی سابق از قبل مطالباتی دارند که این مطالبات در حدود ۲۴ و یا ۲۵ میلیارد تومان می‌شود و باید پرداخت کنیم.

وی به اشتباهات داوری در لیگ ایران اشاره کرد و گفت: به نظر ما جامعه داوری پاک است و اشتباهات داوری از نظر ما عمدی نیست اما آن‌هایی که مدعی می‌شوند از جانب داوری آسیب دیده‌اند، بهتر است بازی‌های خودشان را با بازی‌های پرسپولیس مقایسه کنند و ببینند آیا اشتباهات داوری به ضرر تیم آن‌هاست یا پرسولیس بیشتر متضرر شده است؟ اشتباهات داروی همیشه به ضرر پرسپولیس بوده و مستندات آن هم موجود است ما سال‌های قبل تیم در مسیر خوبی حرکت می کرد و در نهایت هم قهرمان شد. ما نمی‌توانیم بگوییم لیگ ایران پاک نیست اما با اسناد و مدارک می توانیم بگوییم اشتباهات داوری به ضرر پرسپولیس است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    1 4
    این هم میره تازه پیشنهاد سرمربی گری از تیم ملی امارات داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس