رفتن استراماچونی از استقلال - کراپ‌شده

سرمربی استقلال تهران گفت: خلیل زاده را در طول این مدت ندیدم و او دروغ می گوید که من از تیم های دیگر پیشنهاد داشتم. آرزو می کنم دوباره سرمربی استقلال شوم.

به گزارش مشرق، آندره استراماچونی پس از فسخ یکطرفه قرارداد خود با باشگاه استقلال تهران و ترک ایران، درباره تصمیمش گفت: من چند ماه رفتارها را می دیدم. اتفاقاتی می افتاد که من را مجاب به این تصمیم گیری کرد. خیلی سعی کردم این مشکلات را برطرف کنم اما مدیران استقلال توجهی نکردند.

سرمربی ایتالیایی استقلال تهران درباره صحبت های خلیل زاده که گفته است این مربی به دلیل پیشنهاد از تیم های حاشیه خلیج فارس تصمیم به ترک ایران گرفت؛ تاکید کرد: ابن حرف دروغی است که آقای خلیل زاده می زند. من هیچ پیشنهادی نداشته و ندارم. در طول این مدت رئیس هیات مدیره استقلال را ندیدم و اصلا او را نمی شناسم. این دروغ بزرگی است که پشت سر من گفته است. این توهین به من و شخصیت هواداران استقلال است.

در همین رابطه ببینید:
 

فیلم/ مصاحبه استراماچونی پس از ورود به شهر رم
 

فیلم/ خلیل زاده: مربی داخلی جایگزین استراماچونی می‌شود

وی درباره اینکه آبا تساوی دو - دو امروز استقلال مقابل پیکان را تماشا کرده است گفت: بله دیدم! هرگز چنین سختی را برای دیدن یک مسابقه فوتبال تحمل نکرده بودم. بازیکنان استقلال فوق العاده اند. آنها همه کار کردند. این تیم بدون من یا با من باز هم نتیجه می گیرد. چون بازیکنان فوق العاده و شحصیت بزرگی دارد. در طول این مدت تمام دنیا دیدند که استقلال صاحب چه پتانسیل بزرگی است.

استراماچونی ادامه داد: پس از پایان بازی با بعضی از بازیکنان صحبت کردم. هواداران باید بدانند آنها بازیکنان خیلی بزرگی هستند. من افتخار می کنم با این تیم بودم و هستم. همیشه کنار بازیکنانم می ایستم که اینقدر تلاش کردند.

وی افزود: واقعا متاسفم که تصویر درستی از ایران در جهان وجود ندارد. من خیلی خوشحالم که در ایران بودم. مردم ایران بسیار مهربان و عزیز هستند.

استراماچونی درباره اینکه آیا احتمال دارد دوباره روی نیمکت استقلال بنشیند پاسخ داد: من مطمئن هستم استقلال نتیجه می گیرد. من همیشه به این تیم حس داشته و دارم. امیدوارم روزی دوباره بتوانم در ایران و در استقلال تهران مربیگری کنم.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • محمد IR ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    0 2
    با توجه به مشکلات باشگاه استقلال برگشتنش ربسک بزرگی برای رزومه اش و ادامه ی موفقیت محسوب می شه. قطعا مربی در این سطح این چیزها رو خوب می دونه و بر نمی گرده
  • محمد IR ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    0 2
    ضمن اینکه این اتفاقات و جاروجنجال ها تیتر یک تمام رسانه ها و خبرگزاری های معروف و مطرح ایران و جهان شده و حتی پای سیاست مداران رو هم به وسط کشیده. برای دیده شدن و شهرت چی از این بهتر!
  • ی IR ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    1 0
    خیانتکاران استقلال باید محاکمه بشن 5سال خیانت دیدیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس