مومنی

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد مدیران این باشگاه قصد دارند با حضور فرهاد مجیدی هواداران این تیم را ساکت کنند.

به گزارش مشرق، محمد مومنی درباره تساوی ۲ - ۲ تیم استقلال مقابل پیکان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: این بازی خیلی حرف داشت. در بازی‌های اول فصل مشهود بود که تیم به وحدت تاکتیکی نرسیده بود اما در بازی با پیکان عدم وحدت رویه از لحاظ روحی و روانی بین بازیکنان دیده می‌شد. در روزهای اول استقلال در دقایق پایانی گل می‌خورد و این اتفاق دوباره در حال تکرار شده است.

بیشتر بخوانید:

شرط استراماچونی پذیرفته شد

وی افزود: امتیازی که پیکان کسب کرد ماحصل شاهکار مدیریتی دوستان بود. اگر استراماچونی روی نیمکت استقلال بود قطعاً این اتفاقات نمی‌افتاد و چه بسا استقلال بیشتر از دو گل می‌زد. گرچه پیکان تیم قابل احترامی است اما استقلال دایه قهرمانی دارد. اتفاق بازی با پیکان باعث شد بگوییم تیم در هفته‌های قبل در راستای اهداف استراماچونی بازی می‌کرد، اما در این بازی هر کسی ساز خودش را می‌زد و با تفکرات شخصی خودش بازی می‌کرد.

مهاجم پیشین استقلال درباره ناراحتی هواداران از مدیران باشگاه و تجمع آنها مقابل ساختمان باشگاه تصریح کرد: مردمی که جلوی در باشگاه رفتند رنج کشیده و دوستدار این باشگاه هستند. با تمام مشکلاتی هم که در کشور ما دارد پشت‌سر مسئولان ایستاده‌اند. الان هم شایسته نیست به این مردم برچسب بزنیم. اینها همان‌هایی هستند که به ورزشگاه می‌آیند و شایسته این هستند که وقتی خواسته‌ای دارند مسئولان به حرف آنها گوش دهند. مدیریت باشگاه زحمت زیادی می‌کشد اما در این پست او را دوست ندارند و دلیلی ندارد به هر قیمتی در این سمت باشد.

مومنی ادامه داد: درست نیست بگویند چون ما دوست داریم در این پست هستیم و هیچ‌کس دیگری مهم نیست. مدیریت علمی امروز این را نمی‌پذیرد. وقتی صداقت در کار نباشد همین می‌شود که امروز استراماچونی می‌رود و می‌گوید من با مدیرعامل جدید حرف می‌زنم و با این آقا حرف نمی‌زنم. این برای یک باشگاه بزرگ که ادعای فرهنگی دارد خیلی بد است که یک فرد خارجی این حرف را بزند و برود. مدیریت در فوتبال صداقت در گفتار و رفتار، متانت، ادب و از همه مهم‌تر احترام به پیشکسوتان است، ولی این حرف‌هایی که می‌زنند و این سیاه‌بازی‌ها که سخت نیست. این اصول مدیریت نیست، اگر نهادینه شود پایه‌های فرهنگی‌مان سست می‌شود. زحمت می‌کشیم که همه را از طریق ورزش هدایت کنیم.

وی در مورد اینکه فرهاد مجیدی گزینه اصلی هدایت استقلال محسوب می‌شود،‌ گفت: می‌خواهند خون ریخته شده را به وسیله مجیدی پاک کنند. اگر چه من مجیدی را خیلی دوست دارم و روزی گفتم اگر کسی بتواند به تیم کمک کند مجیدی است،  اما الان می‌گویم به صلاح فرهاد نیست که به استقلال بیاید. می‌خواهند با حضور مجیدی هواداران را ساکت کنند و این راه خوبی نیست که خودشان باشند و دوباره فرهاد را برگردانند. چند وقت پیش مجیدی را به چه دلیل از باشگاه بیرون کردید؟ چون او می‌خواهد راه درست را برود اما شما با او قطع همکاری کردید و الان که به بن بست رسیده‌اید دوباره به سمتش رفتید. با این کار فقط می‌خواهند سکوها را ساکت کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس