روستای ورنکش میانه یک ماه پس از زلزله

فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در کمیسیون شوراهای مجلس گفت: ۲ هزار گردان جهادی برای مواقع اضطراری مانند سیل و زلزله سازماندهی شده‌اند.

به گزارش مشرق، اصغر سلیمی، سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی، در تشریح جزئیات نشست امروز (دوشنبه ۱۸ آذر) این کمیسیون با اشاره به حضور سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده سازمان بسیج مستضعفین گفت: در این نشست اقدامات جهادی و عمرانی این سازمان بررسی شد.

بیشتر بخوانید:

کاهش بودجه دفاعی برای دومین سال متوالی +جدول

وی افزود: در این نشست فرمانده بسیج از سازماندهی ۲ هزار گردان جهادی برای استفاده از آنها برای مواقع اضطراری مانند سیل و زلزله خبر داد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور تصریح کرد: فرمانده بسیج در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرد که ساخت مسکن محرومین، راه اندازی صندوق های قرض الحسنه مردم نهاد و مدیریت و بهسازی منابع آبی سنتی در روستاها بخش دیگری از برنامه‌های بسیج سازندگی در کشور است.

سلیمی خاطرنشان کرد: در بخش دیگری از نشست عصر امروز مقرر شد کمیسیون شوراها به عنوان کمیسیون فرعی و کمیسیون حقوقی و قضائی به عنوان کمیسیون اصلی با تشکیل کارگروهی جزئیات  طرح شفافیت آراء را بررسی کنند و برای رای گیری نهایی به صحن کمیسیون تقدیم کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    12 3
    به امید روزی که اداره ایران ما تماما به دست نیروهای نظامی باشه و از شر نهاد ریاست جمهوری خلاص شیم..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس