کد خبر 1018162
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹
عراق|حشد شعبی حمله داعشی‌ها در نینوا را برای دومین بار دفع کرد

رئیس کمیته امنیتی شورای دیالی اعلام کرد: نیروهای حشد شعبی طرح داعش برای رسیدن به سرزمین نفت در عراق را ناکام گذاشتند.

به گزارش مشرق به نقل از النهرین، صادق الحسینی رئیس کمیته امنیتی شورای دیالی اعلام کرد: نیروهای حشد شعبی طرح داعش برای رسیدن به سرزمین نفت در عراق را ناکام گذاشتند. 

بیشتر بخوانید:

تصویر متفاوت از عکاس شهید حشد الشعبی

آغاز عملیات حشد الشعبی برای پاکسازی جنوب سامرا از عناصر داعش

وی افزود: حشد شعبی با پایداری خود تلاش های متوالی داعش برای رسیدن به نفت‌خانه که به داشتن چاههای نفتی مشهور است وقدیمی ترین چاههای نفتی عراق در آن قرار دارد، را ناکام گذاشتند. حشد شعبی راه را بر طرح جنایتکارانه ای که تکفیری ها از ماهها قبل آماده کرده بودند، بست. داعش به برکت خون و شجاعت رزمندگان نیروهای مردمی عراق شکست خورد.

الحسینی تاکید کرد: حضور الحشد الشعبی در دیالی به ضرورتی راهبردی تبدیل شده است.

رئیس کمیته امنیتی شورای دیالی گفت: حشد شعبی در دفع خطر داعش از شهرهای اصلی استان دیالی به ویژه حوزه حمرین و حومه خانقین و بقیه مناطق نقش اساسی ایفا کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    0 0
    اگر زن و بچه های تولیدیشان را نابود نکنند و فرهنگ کتابخوانی و افزایش سواد و روش تحقیق و امار را اموزش ندهند امکان مقابله با تفکر داعشی و رفع شبهات را نخواهند داشت و هر روز وضعیت بدتر میشود و بهتره مثل امریکا و کشورهای جدید التاسیس قانون اساسی و مجلس بنویسند و شبهات و تعدد در نظر قاضی و علمای شرعی در یک مورد خاص را حذف و دادگاهها را منحل و کسب و کار وکیل و قاضی را اجر کنند و اهداف انگلیس را ناکام کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس