استراماچونی

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از ترک ایران درباره مشکلاتی که باعث جدایی این تیم از او شده توضیح داد و مدعی شد حاضر است با برطرف شدن مشکلاتش برگردد.

به گزارش مشرق، آندرا استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال که امروز (دوشنبه) پس از فسخ یکطرفه قراردادش با باشگاه استقلال آبی‌پوشان، تهران را به مقصد ایتالیا ترک کرد، در گفت‌وگو با شبکه اسکای اسپورت 24 درباره دلیل جدایی‌اش از استقلال توضیحاتی ارائه کرد.

او گفت: مطمئناً جدایی از تیم فوق‌العاده‌ای مانند استقلال و پایان دادن به این ماجرای که قطعاً فصلی متفاوت از حرفه مربیگری من بود، اتفاق بسیار تلخی است. کار در استقلال برای من یک تجربه جدید فوتبالی بود، یک تجربه آسیایی. متأسفم که تصمیم من برای ترک استقلال بازتاب‌هایی داشته که بیشتر جنبه‌های سیاسی داشته‌اند و ارتباط کمی با مسائل ورزشی دارند.استراماچونی درباره دلیل جدایی‌ خود و دستیارانش از استقلال اظهار داشت: متأسفانه مجبور شدیم قراردادمان را فسخ کنیم چون در ماه‌های اخیر باشگاه به مقررات و اصول فوتبال حرفه‌ای پایبند نبود و از نظر حقوقی  امکان نداشت که باشگاه به همکاری‌ و رابطه‌اش با یک مربی حرفه‌ای ادامه دهد. با وجود تلاش‌های فراوان برای حل مشکل و تلخی جدایی تیمی که صدرنشین جدول شده بود، مجبور به اتخاذ این تصمیم شدیم. استقلال شش سال بود که صدرنشین جدول نشده بود. ما هم به دلیل وجود برخی مشکلات شروع بسیار سختی در این فصل داشتیم که وضعیت سیاسی موجود در ایران هم در آن تأثیرگذار بود. تحریم‌های تحمیل شده به این کشور اجازه نمی‌دهد که پتانسیل‌هایش را به صورت کامل بروز دهد.

بیشتر بخوانید:
 

"پرچم قرمز" سرمربی استقلال را از ایران فراری داد

سرمربی سابق اینتر افزود: قطعاً دوره کاری‌ام در استقلال، تجربه‌ای مثبت برای من بود. هواداران این تیم باورنکردنی هستند. 100 هزار نفر برای تماشای بازی‌های این تیم به ورزشگاه می‌روند و این تیم در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور دارد. با استقلال یک سبک جدید از فوتبال را ارائه می‌کردیم. به عنوان یک مربی ایتالیایی باعث افتخارم است که تیمی مانند استقلال را با این همه هوادار فوق‌العاده که نسبت به من محبت داشتند، هدایت کردم.

استراماچونی درباره احتمال بازگشتش به فوتبال ایتالیا برای قبول یکی از تیم‌های کالچو عنوان کرد: تماس با تیم‌های ایتالیایی؟ خیر. این مسئله‌ای است که لازم می‌دانم همین جا درباره‌اش شفاف‌سازی کنم. در حال حاضر اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه یکسری، وکیل مرا برای فسخ قرارداد با استقلال ترغیب کرده‌اند و اینکه ما به خاطر پذیرش پیشنهاد مربیگری در تیمی دیگر این تصمیم را گرفته‌ایم اما اینها دروغ بوده و هیچ پیشنهادی به من نشده است. اگر مشکلات حقوقی موجود برطرف شود، من همین فردا به استقلال برمی‌گردم.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    6 11
    سی تا صلوات نذر برگشتن استراماچونی کردم
    • ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
      5 2
      احمق
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    5 4
    ذغال فروش بر می گردد با قرارداد چرب و چیلی تر.
    • یونس IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
      2 2
      ای لنگی بیچاره!
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    3 4
    این هم فهمیده چه طوری از ایران کاسبی کنه
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    3 5
    ای کاش برانکو هم مثل این یارو فیلم بازی می کرد و بر می گشت
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    3 1
    استرا برنگردد صلوات اللهم صلی علی .......
    • IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
      2 2
      لنگی جان! آب رو بریز اونجایی که میسوزه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس