کد خبر 1018104
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷
سید عباس عراقچی

معاون سیاسی وزارت امور خارجه، گفت: استراماچونی عجله کرد و با کمک‌ سفارت‌های ایران در ایتالیا و پرونه سفیر ایتالیا در تهران به زودی مطالباتش پرداخت می‌شود.

به گزارش مشرق، عباس عراقچی معاون سیاسی ظریف وزیر امور خارجه با ابراز امیدواری به حل مشکل آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی تیم استقلال اظهار داشت: به درخواست مسعود سلطانی‌فر به سرعت برای حل مشکل سرمربی ایتالیایی استقلال دست به کار شدیم و با مذاکرات متعددی که خود من با سفیر ایتالیا در تهران و همینطور سفیر خودمان در کشور ایتالیا داشتیم، در تلاشیم با وساطت آقای پرونه سفیر ایتالیا در تهران استراماچونی به تهران و هدایت تیم استقلال بازگردد.

بیشتر بخوانید:

واکنش کالدرون به جنجال استراماچونی

وی افزود: به نظرم استراماچونی عجله کرد و با کمک سفارت‌های ایران در ایتالیا و سفیر ایتالیا در تهران بزودی پرداخت و مطالبات مالی معوقه ایشان یه حسابش خواهد رفت و برداشت من این است ایشان نگران پرداخت‌های خود بود. اخبار برخی رسانه‌ها مبنی بر ترک کشور بواسطه مسائل اخیر درست نبوده و در صحبتی که استراماچونی با سفیر ایتالیا در تهران داشته خواستار حل مشکلات پرداخت‌های خود از سوی باشگاه استقلال بوده است.

معاون سیاسی وزارت خارجه تصریح کرد: استراماچونی می‌داند مشکلات پرداخت در حقوق ایشان ناشی از تحریم‌های ظالمانه آمریکاست و قطعا با علم به این موضوع با باشگاه استقلال قرار داد بسته است و امیدوارم با تلاش‌های سفیر ایتالیا در تهران به زودی او را مجددا در سمت سرمربیگری تیم استقلال تهران ببینیم.

منبع: سایت وزارت ورزش و جوانان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    0 0
    عراقچی چطوری وقتش برای کشور خرج نمی کنه ولی به کیسه خدمت می کنه ؟؟
  • IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    0 2
    دستم به دامنت برش گردون
  • رامین IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    0 1
    خاک تو سر مسئولی که کشور و این بدبختی رو بیخیال شده رفته دنبال مربی دردانه حکومت
  • نون خِ IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    0 0
    استقلالی ام و از رفتن استرا ناراحت اما این وضع و سطح لابی برای یک مربی خارجی نیست و بیشتر شبیه یک شو و نمایانگر فساد و ضعف مدیریت هست
  • IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    0 0
    زودترنمیتونستی باسفیرصحبت کنی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس