کد خبر 1017955
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸
دویچ

سرمربی تیم ملی فوتسال بلاروس گفت: ایران کشوری زیبا و پهناور است و مردمی خوب، خونگرم و میهمان‌نواز دارد.

به گزارش مشرق، الکساندر لئانی دویچ بعد از قهرمانی در تورنمنت فوتسال سه جانبه مشهد گفت: خوشحالیم که در این تورنمنت قهرمان شدیم. بازیکنانمان تجربیات خوبی از این تورنمنت به دست آوردند و در حال حاضر آماده بازی با تیم ملی پرتغال می‌شویم.

بیشتر بخوانید:

بلاروس قهرمان تورنمنت سه جانبه مشهد شد

* تیم ملی ایران یکی از تیم‌های قدرتمند دنیا است

سرمربی تیم ملی فوتسال بلاروس همچنین در رابطه با حضور خود در این تورنمنت گفت: تیم ملی ایران یکی از تیم‌های قدرتمند جهان است و بلاروس هم یک بازی در مقدماتی جام جهانی با تیم ملی پرتغال دارد. در این تورنمنت ما در بازی با ایران رویارویی مقابل پرتغال را شبیه‌سازی کردیم. با توجه به اینکه ایران در دوره گذشته توانسته بود پرتغال را در ضربات پنالتی  شکست دهد، یکی دیگر از اهدافمان در این تورنمنت این بود که با تیم ایران بازی و سطح امکانات این تیم را ارزیابی کنیم.

* ایران کشوری امن و مردمان ایران بی نظیرند

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چندمین بار است که به ایران آمدید و شرایط ایران را چگونه ارزیابی کردید، گفت: برای سومین بار به ایران آمدیم. اولین بار در تهران، دومین بار در تبریز و بار سوم هم که در مشهد هستیم. ایران کشوری زیبا و پهناور است که مردمی خوب، خونگرم و میهمان‌نواز دارد. در سه باری که به ایران مسافرت کردیم، امنیت خوبی را شاهد بودیم و مردم ایران از ما پذیرایی و استقبال خوبی کردند. من می‌توانم به جرات  بگویم مردم ایران بی‌نظیرند و در هر 3 بار حضور، میزبانی ایران فوق‌العاده بود.

*رتبه‌های جهانی با تلاش بازیکنان و کادر فنی بدست می‌آید

وی در مورد اینکه شرایط فوتسال ایران در آسیا و جهان را چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: ایران تیم برتر آسیاست و می‌توان گفت یکی از برترین تیم‌های جهان است. ایران در دنیا جزو تیم‌های اول تا چهارم است و این رتبه اشتباه نیست بلکه با تلاش بازیکنان و کادر فنی به دست آمده است. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم بتوانیم تا قبل از بازی با پرتغال آماده شویم.

* تورنمنت مشهد سطح جهانی داشت

سرمربی بلاروس در پاسخ به این سوال که سطح تورنمنت مشهد را چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: سطح تورنمنت خیلی بالا و در سطح جهانی بود. همانطور که دیدید تیم اسلوواکی در بازی اول مقابل ایران به تساوی 5 -5 رسید و در بازی با اسلوواکی ما توانستیم این تیم را 4 بر یک شکست دهیم.در بازی آخر مقابل ایران ما کار سختی داشتیم. بازی با ایران یک بازی زیبا، خوب و پربرخورد بود. خوشحالیم که توانستیم ایران را شکست بدهیم و قهرمان این تورنمنت شویم.

* اوکراین به دلیل مسافت راه از تورنمنت مشهد انصراف داد

سرمربی تیم ملی فوتسال بلاروس در رابطه با انصراف اوکراین از تورنمنت مشهد،گفت:‌ تیم اوکراین یکی از تیم‌های خوب اروپا است. ما در ابتدا فکر می‌کردیم که در مقدماتی جام جهانی با تیم اوکراین هم‌گروه هستیم اما اشتباه می‌کردیم. دلیلی که اوکراین در این تورنمنت شرکت نکرد، این بود که پرواز مستقیم به مشهد نداشت و این تیم باید از طریق اوکراین به تهران و سپس به مشهد می‌رفت و در برگشت هم همینطور بود. همین موضوع سفر را برای این تیم سخت کرد و این کشور از این تورنمنت انصراف داد.

وی در خصوص اینکه آیا بلاروس به جام جهانی صعود می‌کند، گفت: صددرصد. ما این شانس را داریم یا به عنوان تیم اول که مستقیم به جام جهانی صعود می‌کند و یا به عنوان تیم دوم به مرحله پلی‌آف برویم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس