کد خبر 1017913
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۱
غلامرضا صادقیان

مدیرعامل تراکتورسازی با تاکید بر اینکه تمام بازیکنان این تیم با نظر مستیم دنیزلی جذب شدند گفت که سرمربی جدید تیم از نیم فصل دوم آغاز به کار می‌کند.

به گزارش مشرق، غلامرضا صادقیان در خصوص جدایی دنیزلی از تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: پس از زلزله تبریز و مشکلات شخصی آقای دنیزلی، این مربی از نظر روحی به مشکل برخورد و نتوانست روی کارش تمرکز کند. دنیزلی پس از نتایج ضعیف به ما اعلام کرد که می‌خواهد از تراکتور جدا شود. مالک و اعضای هیأت مدیره به دلیل تجربیات تلخ سال گذشته، مخالف تغییرات بودند به همین دلیل از آقای دنیزلی خواستیم تا نیم فصل ادامه دهد اما روی رفتن پافشاری کرد.

وی در خصوص روند یارگیری تراکتور در ابتدای فصل خاطرنشان کرد: ابتدای فصل لیست تمام بازیکنان خارجی که شرایط حضور در تراکتور را داشتند، به دنیزلی اعلام کردیم و ایشان این بازیکنان را اولویت بندی کرد. حتی با یک مهاجم شاغل در لیگ هلند هم توافق کرده بودیم که در لحظه‌ی آخر از حضور در تراکتور انصراف داد. جالب است بدانید این بازیکن پس از مذاکره با ما، به یکباره با پیشنهادات تیم‌های ترکیه‌ای مواجه شد و مانع حضورش در ایران شدند.

صادقیان ادامه داد: رزومه بازیکنان زیادی را به همراه آقای دنیزلی مطالعه کرده بودیم و در نهایت ایشان راجع بازیکنان نظر می‌داد. فورچونه را هم دنیزلی انتخاب کرده بود و اینکه چرا از او استفاده نمی‌کرد برای من هم سئوال بود! ولی در مسائل فنی دخالت نمی‌کردم. آقای دنیزلی در بازی‌ها ثبات ترکیبی نداشت و تنوع در تاکتیک، باعث شده بود که بازیکنان پست اصلی خودشان را هم فراموش کنند.

وی در خصوص پرونده استوکس و اروین، اظهار کرد: پرونده این بازیکنان مراحل قانونی را پشت سر می‌گذراند، تعیین تکلیف مسائل قانونی کمی زمان‌بر بوده و ما زمان ورود و خروج این بازیکنان را به وکیل باشگاه در استانبول تحویل داده‌ایم.

بیشتر بخوانید:

اولین اظهارنظر مدیرعامل تراکتور بعد از شایعه برکناری

صادقیان خاطرنشان کرد: جای تعجب دارد که چرا حکم فروزان تاکنون صادر نشده است. از مسئولان درخواست دارم در صدور حکم این بازیکن تعجیل کنند.

وی در خصوص گمانه‌زنی‌ها راجع به آینده نیمکت تراکتور گفت: بنده راجع اسامی مربیان حرف نمی‌زنم، امکان دارد با مربیان داخلی و خارجی مذاکراتی داشته باشیم و اینبار به این نتیجه رسیده‌ایم که سرمربی آینده تراکتور فرد جوانی باشد. صحبتی راجع اسامی نشده و مربی جدید از نیم فصل دوم روی کار خواهد آمد.

مدیرعامل تراکتور در خصوص انتخاب شیخ لاری به عنوان سرمربی تیم نیز تصریح کرد: آقای شیخ لاری طی شش ماه گذشته کنار تیم بود و باتوجه به صحبت‌های انجام شده با بازیکنان، مطمئن هستم که از شرمندگی هواداران بیرون می‌آییم و امروز نیز شاهد بازی خوب از سوی تراکتور خواهیم بود.

وی در خصوص نقل و انتقالات تراکتور گفت: ضعف تیمی ما مشخص بوده و بازیکنانی در پست دفاع و خط حمله باید جذب تیم شوند. رزومه تعدادی از بازیکنان مطالعه شده و در نقل و انتقالات نیم فصل نفراتی به تیم اضافه خواهند شد.

صادقیان در پایان گفت:  متأسفانه از بازیکنان جوان تیم هم در طول این هفته‌ها استفاده نشده است. معتقدم در کنار بازیکنان باتجربه، از جوانان نیز باید استفاده شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس