کد خبر 1017684
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
دو رمان از نشر ستاک

دو رمان از مجموعه کتاب‌های نارون انتشارات ستاک با عناوین «لینکلن در برزخ» و « نه آدم نه حوا» برای سومین و دومین نوبت تجدید چاپ شد.

به گزارش مشرق، «جورج ساندرز» با نگارش رمان «لینکلن در برزخ» توانست جایزه­ ی ادبی «من­ بوکر» ۲۰۱۷ را به خود اختصاص دهد. «لینکلن در برزخ» اثر این رمان‌نویس و مقاله‌نویس آمریکایی، چه ازلحاظ سبک و چه ازلحاظ محتوا، بسیار متفاوت و خاص است. این کتاب پرسش ­های فلسفی و اخلاقی زیادی را در ذهن خواننده ایجاد می‌کند. ساندرز در این اثر خواننده را به سفری جادویی می‌برد. شخصیت­ های متفاوتی داستان را بازگو کرده و ذهن خواننده را به چالش می‌کشند.

«لینکلن» شانزدهمین رئیس‌جمهور آمریکا بر سر مزار پسر ده‌ساله‌اش می‌رود و به مرگ فرزندش فکر می‌کند. داستان در عالم «باردو» رُخ می‌دهد. باردو واژه­ ای بودایی است، جایی که روح میان تناسخ و مرگ به سر می‌برد و با جسم ارتباطی ندارد. کسانی که مرده‌اند مرگ خود را باور ندارند و خود را بیمار می­ پندارند و در آرزوی بازگشت به مکان پیشین هستند، که همان کره خاکی و زندگی دنیوی است. آنان لحظه‌شماری می‌کنند تا بهبودی خود را به دست آورده و بار دیگر از نو زندگی کنند، غافل از اینکه ارواحی غیرقابل بازگشتند.

این کتاب در چاپ سوم با قیمت ۵۹۰۰۰ تومان منتشر شده است.

رمان «نه آدم نه حوا» نیز اثری است به قلم امیلی نوتوم که منتقدان آن را  روایتی در راستای معرفی کشور ژاپن می‌دانند که نویسنده با شیفتگی خاصی آن را روایت می‌کند.

در معرفی این کتاب آمده است: اسم من املی است. متولد بلژیک هستم و بیست و یک ساله. برای رسیدن به هدف زندگی ام، یعنی ژاپنی شدن، به کشور سامورایی ها آمده ام. برای اینکه بهتر بتوانم ژاپنی حرف بزنم تصمیم گرفتم زبان فرانسه درس بدهم. یک شاگرد بیشتر ندارم. اسمش رینری است، پسر بیست ساله ای اهل توکیو، شیفته ادبیات، سینما، موسیقی و همراه و راهنمای من در کشف ژاپن.

این رمان در چاپ دوم با قیمت ۲۴۰۰۰ تومان منتشر شده است

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس