کد خبر 1017554
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶
دنیزلی

مصطفی دنیزلی بعد از اخراج از تراکتور مدعی شد که از نظر روحی خسته شده بود.

به گزارش مشرق، به نقل از ntvspor، مصطفی دنیزلی پس از توافق با مالک و مدیرعامل باشگاه تراکتور از این تیم جدا شد. او درباره جدایی خود از این تیم گفت: من واقعا از نظر روحی خسته شده بودم. حتی می‌خواستم قبل‌تر از این از تیم جدا شوم ولی مدیریت این اجازه را به من نداد. تیم دو بازی عقب افتاده دارد و در صورتی که بتواند این بازی‌ها را با برد به پایان برساند در بین تیم‌های بالای جدول قرار می‌گیرد. دو بازی تیم ما عقب افتاد و ما نتوانستیم بازی کنیم و در صورتی که بازی‌های خودمان را برگزار می‌کردیم و با برد به پایان می‌رساندیم می‌توانستیم در رده دوم جدول قرار بگیریم. من مجبور بودم خیلی از مواقع در اتوبوس تیم بخوابم.

بیشتر بخوانید:

نقش یک دلال در رفتن دنیزلی از تراکتورسازی

دنیزلی در ۱۱ بازی که روی نیمکت تراکتور نشست توانست ۵ برد، ۳ تساوی و ۳ ساخت کسب کند و با ۱۸ امتیاز کار خود را قبل از پایان نیم فصل در این تیم به پایان ببرد. 

با اخراج این مربی ترکیه‌ای که قبلا در پاس و پرسپولیس کار کرده بود، احد شیخ لاری به صورت موقت هدایت تراکتور را بر عهده گرفت.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
    34 21
    از لحاظ روحی خسته بودی چرا قبول کردی مربی تیم بشی؟ با اعصاب روان اینهمه آدم بازی کردی تو تیم آخر جدول را تو تبریز نتونستی ببری تیم ارومیه را هم در 90 دقیقه نتونستی ببری
    • سعید IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
      6 5
      چقدر قدر نشناس
  • ع .ناصری IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
    31 10
    مربی بزرگ و با شخصیتی هست . از دخالتهای زنوزی و لیدرها فرار کرد.
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
    11 1
    این چندمین بار است که مرلیان خارجی بانتایج نه چندان قابل قبول تیم را رها میکنند ومیرونو پولشان را هم تا اخرین سنت میگیرند .مدیران ورزشی فوتبال اینقدر باید بفهمند که اگر از مربیان ایرانی استفاده میکردند فوقش همین نتایج مربی خارجی را میگرفتن وپول هنگفت هم صرف ارتقای تیم ونیازهای تیم میشد .اما از اونجایی که ما خود باخته ایم دنبال این خارجی هاییم وبرای کلاس گذاشتن هر خطا واشتباهی رو مرتکب میشبم.
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
    6 6
    من خودم 2 ماه تبریز بودم روزهای اول خوب بود ولی بعد یه هفته غیر قابل تحمل بود واقعن فرق میکنه محیطش و فرهنگ مردمش نمیگم بده با روحیات خیلیها سازگار نیست
  • سوسان IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
    0 0
    دنیزلی از اول جای اشتباهی بود باید از مدیران پرسید که برای تیم حرفه ای باید حرفه ای فکر کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس