کد خبر 1017214
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
سوریه

با برقراری امنیت و آغاز سفرهای زیارتی به سوریه، ظرفیت جدید کاروان‌ها تا هفته اول دی‌ماه اعلام شد.

به گزارش مشرق، سفر به سوریه پس از سال‌ها انتظار مجدد راه‌اندازی شد و بر اساس ظرفیت‌های اعلام شده از سوی سازمان حج و زیارت، در مرحله نخست دو کاروان به  سوریه اعزام می‌شوند.

بر همین اساس، در هفته جاری دو کاروان در دو نوع اعزام ۴ و ۵ روزه به سوریه مشرف خواهند شد و با توجه به استقبال زائران با وجود عدم اطلاع‌رسانی گسترده، کاروان‌های جدید با ظرفیت‌های مختلف به منظور اعزام علاقه‌مندان به سفر سوریه پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید:

به طوری که پس از انجام دو اعزام اولیه که در هفته جاری صورت می‌گیرد، ۴ کاروان دیگر نیز با ظرفیتی بالغ بر ۲۷۰ نفر تا هفته اول دی‌ماه در نظر گرفته شده که دو کاروان برای ۴ شب و ۵ روز و دو کاروان نیز برای ۳ شب و ۴ روز برنامه‌ریزی شده است.

ظرفیت کاروان‌های ۵ روزه ۴۵ نفر و ظرفیت کاروان‌های ۴ روزه ۹۰ نفر تعیین شده است که تمامی زائران کاروان‌ها در هتل‌های ۴ و ۵ ستاره دمشق اقامت خواهند داشت. همچنین در برنامه‌های پیش‌بینی شده برای زائران، علاوه بر زیارت حرم حضرت زینب (س) و حرم حضرت رقیه(س)، بازدید از قبرستان‌های باب‌السلام و باب‌الصغیر نیز پیش‌بینی شده است.

سفر به سوریه پس از پاکسازی داعش از منطقه و ایجاد امنیت برقرار شده که هزینه این سفر در گروه ۵ روز و ۴ شب برای زائران بزرگسال ۳ میلیون و ۷۹۵ هزار تومان و در گروه ۴ روز و ۳ شب برای زائران بزرگسال ۳ میلیون و ۳۸۸ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • دیده بان IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
    2 1
    خدایاقسمت همه عشاق کن،آمین یارب العالمین.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس