کد خبر 1017146
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۱
رضا خان محمدی

پیشکسوت والیبال ایران گفت: داورزنی اگر دنبال کار است برود و معمار دوومیدانی شود، چون مدال‌های بیشتری هم دارد.

به گزارش مشرق، محمدرضا داورزنی یک بار دیگر به فدراسیون والیبال بازگشت تا به عنوان رئیس این فدراسیون فعالیت کند. بازگشت داورزنی به فدراسیون بازتاب‌های مثبت و منفی زیادی به همراه داشت.

بیشتر بخوانید:

انتصابات جدید داورزنی در والیبال

رضا خان‌محمدی، پیشکسوت والیبال ایران که سابقه مربیگری در تیم‌های برق و هما را دارد و یکی از قدیمی‌ترین والیبالیست ایران محسوب می‌شود، درمورد بازگشت داورزنی به فدراسیون والیبال اظهار داشت: من در ابتدا یک سوال دارم؛ معاون وزیر از کجا حقوق می‌گیرد؟ پاسخ به این سوال مشخص است. اول هر ماه پیامکی برای وی ارسال می‌شود که فلان مبلغ به حساب شما واریز شد، اما یک رئیس فدراسیون به 40 نفر حقوق می‌دهد. کسی که از یک صندلی بلند می‌شود و روی صندلی دیگری می‌نشیند، حتماً این جابجایی باید منفعتی برایش داشته باشد. 

وی که از سال 1335 والیبال بازی می‌کرد و چندین دوره قهرمان ایران شده است، ادامه داد: تمام مردم تلاش می‌کنند یک پله بالا بروند، اما وقتی کسی از پله بالایی به پایین می‌آید، قطعاً منفعتی برایش دارد. باید دید چه شده که معاون وزیر جایگاهش را رها کرده و به فدراسیون والیبال آمده است. داورزنی قبل از اینکه به والیبال بیاید در فدراسیون‌ها و باشگاه‌های مختلفی فعالیت کرده بود، چرا در آنها موفق نبود؟ چرا فقط در والیبال لقب «معمار والیبال نوین» را گرفت؟

خان‌محمدی که در زمان پرویز خاکی سرپرست تیم ملی بود، خاطرنشان کرد: چرا داورزنی معمار نوین اسب‌سواری نشد؟ فدراسیون‌های دوومیدانی و ژیمناستیک که مدال‌های بیشتری دارند، چرا به این فدراسیون‌ها نمی‌رود؟ یادم هست که علی‌آبادی به یزدانی‌خرم گفت والیبال یک مدال دارد و کشتی 16 مدال و یزدانی‌خرم کشتی را انتخاب کرد. عقل سلیم هم می‌گفت که وی باید به فدراسیون کشتی می‌رفت. تمام مدال‌هایی که در کشتی المپیک لندن گرفتیم هم به نظر من مربوط به یزدانی‌خرم بود. او دنبال پول نبود و فقط می‌خواست کار کند. داورزنی اگر دنبال کار است برود و معمار دوومیدانی شود، چون مدال‌های بیشتری هم دارد. چرا داورزنی به والیبال چسبیده است؟ آدم به فکر فرو می‌رود. 

پیشکسوت والیبال ایران درمورد مسابقات انتخابی المپیک گفت: سهمیه المپیک از همین حالا در جیب‌مان است. هر طور به مسابقات انتخابی برویم می‌توانیم جواز حضور در توکیو را به دست بیاوریم. من سال‌ها سرپرست تیم ملی بودم و می‌توانید بپرسید که چه خدماتی کرده‌ام. تنها دورانی که فدراسیون به کارگرهایش سکه داد، در زمان سرپرستی من در تیم ملی بود و می‌توانید داستانش را هم از اهالی قدیمی فدراسیون بپرسید.

وی عنوان کرد: باید دید نفع داورزنی برای تغییر پست مادی است یا خدایی؛ اگر دنبال نفع خدایی باشیم و در این مسیر منفعت مادی را در نظر بگیریم، باید طلب استغفار کنیم. داورزنی معاونت وزارت ورزش را رها کرد و به فدراسیون والیبال آمد؛ واقعاً چه شد که او چنین تصمیمی گرفت؟

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس