کد خبر 1016753
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
داماد روحانی

داماد حسن روحانی و داوطلب انتخابات مجلس گفت: بنده به عنوان رابطه پدر و فرزندی با رئیس‌جمهور از وی اجازه گرفته و در انتخابات شرکت می‌کنم.

به گزارش مشرق، کامبیز مهدی‌زاده دقایقی پیش به همراه همسر خویش برای ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی وارد محوطه فرمانداری تبریز شد او در ابتدا در پاسخ به سوال خبرنگاران اظهار کرد: خود آقای رئیس جمهور به پشتوانه مردم عزیز در انتخابات شرکت کردند و من نیز به پشتیبانی مردم آذربایجان به حمایت از جوانان در این انتخابات شرکت خواهم کرد. 

وی تصریح کرد: جوانان سد شکن و آنتی فساد هستند و در راه مبارزه با فساد سردمدار هستند و بنده نیز به همین خاطر در این عرصه شرکت می‌کنم.

بیشتر بخوانید:

داوطلب انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس خاطرنشان کرد: من به عنوان از فرزند شخصیت خاص و یا داماد شخصیت خاصی شرکت نمی‌کنم بلکه من فرزند آذربایجان هستم و افتخار می‌کنم که آذربایجانی هستم. 

وی افزود: وظایف نمایندگان قانونگذاری و پیگیری مطالبات مردمی  و نظارت بر اجرای صحیح قانون می‌باشد زیرا وظیفه نماینده پل کشی سدسازی و یا راهسازی نیست بلکه باید قانونگذاری به نحو احسن انجام دهد. 

مهدی‌زاده گفت: در رابطه با مجلس فعلی این مردم هستند که باید نظر بدهند و می‌توانند که می‌توانند  نظرات خود را در رای انتخابات آتی نشان دهند زیرا ما یک مجلس کارآمد نیاز داریم تا با طرح و لایحه به سمت جوانگرایی با برنامه‌ریزی راهبردی و استراتژیک حرکت کند. 

وی در رابطه با شفاف‌سازی هزینه‌های انتخاباتی خود گفت: انتخابات هنوز شروع نشده است  تا من هم هزینه انتخاباتی داشته باشم و ان شاءالله بعد از شروع انتخابات هزینه انتخاباتی را اعلام خواهم کرد که  تاکنون نیز هیچ هزینه‌ای نکرده‌ام.

داماد رئیس جمهور بیان کرد: بنده عنوان رابطه پدر و فرزندی با رئیس‌جمهور از پدر اجازه گرفته و در انتخابات شرکت می‌کنم. 

وی تصریح کرد: من به عنوان فرزند آذربایجان در انتخابات شرکت می‌کننم و نه به عنوان فردی که با رئیس جمهوری نسبتی دارد  از این‌رو  با قابلیت و پتانسیل‌های خودم در انتخابات شرکت می‌کنم تا در راستای توسعه بیشتر  استان جلو روم. 

طرح معیشت شامل حال من نشده است

 مهدی‌زاده متذکر شد: استان آذربایجان‌شرقی یک استان جوان بوده و در تاریخ مبارزات خود مبارزانی مانند زینب پاشا را دارد که در راه سردمداری و مبارزه با فساد و احتکار حرکت کردند. 

وی ادامه داد: الان شاهد کمرنگ بودن حضور زنان در استان هستیم. 

داوطلب حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو بیان کرد: در رابطه با نقاط قوت و ضعف دولت  من نمی‌توانم نظری بدهم زیرا سخنگوی دولت نیستم و طرح معیشت نیز شامل حال من نشده است. 

وی تاکید کرد: هر جایی که جوانان و زنان حضور داشتند قطعا برنامه‌ریزی و فکر در پی ان بوده و منجر به پیشرفت و فسادستیزی شده است زیرا فساد زمانی است که یک مدیر ۷۰ ساله باشد و  پشت میز کاری خود به خواب می‌رود از این رو باید جوانان و زنان کار بلد در جامعه کمک کرد تا برای موثر واقع شدن به مجلس راه پیدا کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • DE ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
    22 0
    چقدر پررو آخه
    • IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
      16 0
      آخر وقاحت و بیشرمی
    • IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
      12 4
      فقط همين يارو رو كم داشتيم خخخخ
    • بوالفضول IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
      7 0
      شر پدر زن کم بود حالا باید شر داماد را هم بچشیم هههههههههههه
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
    8 6
    این پسر بچه باید حالا حالاها دوچرخه بازی بکنه !!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
    14 6
    ببند بابا حالمو به هم زدی.. ایشالله همتون استخر دار بشین و آب درمانی کنین.. خونوادگی.!!
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
    13 0
    دقت کنید داماد رییس جمهور از مقابله با فساد داره صحبت میکنه مردم مسخره ن این وسط
  • حسين DE ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
    4 0
    به به، گل بود و به سبزه نيز آراسته شد،بعد ازحسن آقا،آقا كامى وظيفه دارند به نحوى در مجلس ما'موريتهاى ناتمام حسن آقا را ادامه دهند،البته اگه "صلاحيت" ايشون تا'ئيد شود؟
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
    1 5
    چقدر با شخصیت دامادشون ...احسنت
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
    12 5
    سنگ پاي قزوين جلوي اينا كم مياره :/
  • برنامه نویس DE ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
    2 0
    آذربایجان آخرین جایی هست که بستگان دولت باید روش حساب باز کنن! یعنی احتمال اینکه این آقا پیروز بشه صفره اصلا کسی از آذربایجان ایشون رو نمیشناسه!
  • سربدار IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
    0 0
    شال سفید برای چیست رنگ بنفش برای چیست در مورد این شال سفید توضیح دهید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس