کد خبر 1016575
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴
صادق درودگر

رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت: اقدامات فدراسیون در راستای دفاع از منافع باشگاه‌ها برخی منفعت‌طلبان را نگران کرده است.

به گزارش مشرق، صادق درودگر اظهار داشت: یکی از مشکلات اصلی اقتصاد فوتبال محروم ماندن از درآمدهای قانونی و مشروع است که در رویکرد جدید، به این موضوع ورود شده و می توانیم بخش قابل توجهی از درآمد و حق باشگاهها را زنده کنیم. البته این موضوع واکنش های زیادی به همراه داشته و برخی را که پیش از این به صورت رایگان از محتوای فوتبال و در واقع از سرمایه باشگاهها استفاده می کردند، نگران ساخته است.

رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت: حملات و انتقادات غیر منصفانه به موضوع حق پخش حاصل این اقدامات است چرا که برخی، وضعیت و شرایط فعلی را به نفع خود نمی بینند. نباید فراموش کنیم که فوتبال همواره موضوع جذابی بوده و بعضی به دنبال استفاده ابزاری از این فرصت هستند. 

بیشتر بخوانید:

جزئیات فسخ قرارداد ویلموتس

وی ادامه داد: از نمایندگان محترم مجلس تقاضا دارم در راستای ماموریت و ماهیت حضورشان در آن کرسی، به موضوعات اساسی مانند حق پخش، افزایش منطقی بودجه ورزش و مشکلات باشگاهها به عنوان زیر ساخت و اساس ورزش کشور بپردازند. سعی نشود خدای ناکرده فوتبال نردبانی باشد که برای حضور مجدد در کرسی نمایندگی از آن بهره برداری ابزاری کنند.

درودگر عنوان کرد: همه دلسوختگان کشور می دانند فوتبال به عنوان "پدید آورنده" اثری که همه رسانه ها بارها و بارها از آن منفعت می‌برند، از حقوق خود بی بهره است. نکند برخی بخواهند از عنصر جذابی مثل فوتبال در رسانه بهره برده و چند باره مطرح شوند و از این طریق برای خودشان در انتخابات آتی تبلیغات زود هنگام کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس