کد خبر 1016327
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۴:۲۰
بیرانوند

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کاش دوستان که نتایج انتخابات AFC را می‌دانستند، به من هم زودتر اطلاع می‌دادند تا این همه راه تا هنگ‌کنگ نروم!

به گزارش مشرق، اکرم عفیف بازیکن شایسته‌ای است. تیم ملی قطر هم قهرمان جام ملت‌های آسیا شده است. بازی‌های ملی هم بسیار مهم است و فاکتور مهمی برای انتخاب مرد سال قاره محسوب می‌شود. همه این‌ها درست، اما در مراسم بهترین‌های آسیا و اروپا به بازیکنی که غایب باشد به هزار و یک دلیل جایزه نمی‌دهند، اما دیروز اتفاقی غیرمعمول افتاد. نفوذ قطری‌ها باعث شد کنفدراسیون فوتبال آسیا و شیخ‌سلمان بحرینی موافقت کنند به جای اکرم عفیف یک اسپانیایی یعنی ژاوی هرناندز توپ طلای آسیا را دریافت کند!

بیشتر بخوانید:

مازیار ناظمی: بیرانوند بهترین بازیکن سال آسیا نشد +عکس

به هر حال قطر میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ است و اسپانسرها و مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا باید به وجاهت فوتبال این کشور نزد جهانیان کمک کنند. این وسط فوتبال ایران و امثال علیرضا بیرانوند هم باید قربانی شوند. قربانی نفوذ کشورهای عربی در AFC و بی‌تفاوتی مدیران فوتبال کشورمان در کنفدراسیون فوتبال آسیا!

پس از برگزاری مراسم بیرانوند با ناراحتی گفت: «به شما هم گفتم که حس می‌کنم جایزه را به اکرم عفیف می‌دهند، چون با قطر قهرمان جام ملت‌های آسیا شده است. این را می‌دانستم، اما تا به حال سابقه نداشته بازیکنی که در مراسم غایب باشد، جایزه بگیرد که ظاهراً بازیکن قطری این مجوز را داشت. اکرم عفیف حتی می‌دانست مرد سال آسیا می‌شود و با خیال راحت فیلم ضبط کرده و تیم کشورش را همراهی کرد. من ناراحتم، اما نه از AFC! خودی‌ها خیلی اذیتم کردند. برای آقای مازیار ناظمی هم فقط می‌توانم بگویم متأسفم که شب بسیار بدی را برای من در هنگ‌کنگ رقم زد. کاش دوستان که نتایج انتخابات AFC را می‌دانستند، به من هم زودتر اطلاع می‌دادند تا این همه راه تا هنگ‌کنگ نروم!»

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
    11 6
    عین روز روشنه که شما بازیکن سال آسیا نمی شدید..... باید از تیم قهرمان انتخاب شود . این یک اصل است
    • س ز IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
      6 0
      مطمئنا حق اکرم عفیف کسب این عنوان بود ولی این یک اصل نیست که عضو تیم قهرمان بهترین بازیکن بشه مثلا پرا مودریچ سال قبل عنوان بهترین بازیکن رو کسب کرد حال آنکه کرواسی قهرمان جهان نشد یا چرا مسی که سال قبل غیر قهرمانی لیگ اسپانیا در سایر رقابتها نتیجه نگرفت و در عرصه ملی هم کاری از پیش نبرد توپ طلای امسال رو گرفت اما مثلا رونالدو هم در ایتالیا و هم لیگ ملتهای اروپا قهرمان شد و فن دایک هم قهرمان باشگاه های اروپا شد و هم با هلند به فینال لیگ ملتها اروپا رسید پس غیر از قهرمانی ها مسایل پشت پرده هم میتونه تاثیر گذار باشه
  • ali IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
    5 4
    اینا دیگه بهونه ست تا الان سابقه نداشته از الان داره.اینکه دیگه حرف نداره.اکر روزی انشالله بیرانوند از نظر فدراسیون بهترین بازیکن سال اسیا شناخته شد اما در اونجا یک بهونه الکی اوردند اره.اما الان که عفیف شده، بود و نبودش بهونه ست.
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
    5 0
    بهونه و یا بحث سر حق و ناحق نیست.الان مسئله قانون و یا عرف ای اف سی است.
  • علی IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
    3 5
    به درک که رفتی تا دیروز توپ جمع کن بودی حالا حالش را نداری برای کشورت سفر کنی وای وای وای برتو
  • ابی IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
    0 0
    تو همین ۲ بازی اخیر تیم ملی نگاه کنید و گلهایی که بیرانوند از این ۲ کشور غیرمطرح آسیایی بحرین و عراق دریافت کرد واقعا جای تعجب داره که چجوری جزو ۳ نفر برتر آسیا شده!!! تازه بعضی ها انتظار دارن میبایست بهترین بازیکن آسیا میشد!!!!!!
  • ایران پاینده BG ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
    0 0
    این همه نا داوری ها! نه فقط درفوتبال،بلکه دراکثر ورزش ها! مثل کشتی و.....! ایران نه فقط درحوزه ورزش،،،بلکه درحوزه سیاست وخیلی حوزه های دیگرتحت نا داوری های زیادی قرارگرفته!!! ازبرجام تا تحریم ها تا نا داوری ها و..........!!!!! اماعلت این کارهاچیست؟ مطمئن باشیدپیروزی ها و نقاط مثبت مارادیده اندومتوجه قدرت قاطع وپیشرفت های ماشده اند! و ازما میترسند...بلاشک. و.....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس