کد خبر 1016108
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷
بیرانوند و پارک جی سونگ

بیرانوند در حالی در مراسم بهترین‌های آسیا حاضر شد که انگیزه‌ای نداشت و کاملا بی‌حس بود. او حتی تصمیم گرفته بود در مراسم حاضر نباشد ولی به خاطر دعوت کنفدراسیون، تصمیم گرفت بی‌احترامی نکند.

به گزارش مشرق، روز یکشنبه یعنی 24  ساعت قبل از شروع مراسم بهترین های آسیا اتفاقاتی اتفاقاتی رخ داد که باعث شد تا همه چیز به کام بیرانوند تلخ شود. انتشار یک توئیت از سوی ناظمی و اعلام این مسئله که بیرانوند جایزه نگرفته، با دلخوری شدید این بازیکن همراه شد. متعاقبا مهدی تاج هم به بیرانوند گفت نتوانسته این عنوان را مال خود کند تا علیرضا از نظر روحی کلا به هم بریزد. بیرانوند اینقدر ناراحت بود که بعد از این ماجراها گفت: «نباید به من می گفتند انتخاب نشده ای. اگر در تهران می گفتند، من اصلا نمی‌آمدم.»

بیشتر بخوانید:

عذرخواهی مازیار ناظمی از بیرانوند

پنجشنبه پرسپولیس در ادامه رقابت های لیگ برتر در اصفهان به مصاف ذوب آهن می‌رود. بیرانوند یکشنبه می گفت: «بازی ذوب آهن به این مهمی. می دانستم نشده ام که برای این بازی می‌ماندم. از طرفی کاش حداقل نمی گفتند تا مراسم برای من کمی جذابیت داشت.»

یعنی بیرانوند در حالی در مراسم بهترین‌های آسیا حاضر شد که انگیزه‌ای نداشت و کاملا بی حس بود. او حتی تصمیم گرفته بود در مراسم حاضر نباشد ولی به خاطر دعوت کنفدراسیون، تصمیم گرفت بی احترامی نکند و در آنجا حاضر شود.

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • علی IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
    44 27
    علیرضا جان اینجا آسیاست و عربها با پول عناوین و میزبانی ها رو به دست میآورند باید تا حالا این رو دانسته باشید.
  • قادر IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
    51 43
    اشکالی نداره شما تو ایران حق همه تیمهای لیگو میخورین اونجا هم اونا زور دارن میخورن دیگه اولیش نیست آخری هم نمیشه
    • IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
      31 19
      آفرین بر تو.. حرف حق جواب نداره
  • سعید IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
    44 35
    یه پنالتی رونالدو گرفتی دیگه ولی با وجود گل به خودی از پاس به عقب نورالهی و زاویه بسته خوردنهای فراوان مثل بازی اخر و ۳تایی که از ژاپن خوردی و رو‌۳ تاش مقصر بودی و یا ۲گل اخیر از عراق که رو‌‌ یکیش ۱۰۰‌درصد مقصر بودی بازم انتظار‌ داشتی انتخاب شی؟ دمت گرم چه خوشبین و چه پر رو.
  • DE ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
    37 7
    اشکال نداره پسر قوی باش
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
    7 9
    باز هم گلی به جمال پرسپولیسی ها که تا حالا سه توپ طلای بهترین بازیکن آسیا برده اند . خیلی ها آرزوی قرار گرفتن در جمع سه نفر برتر آسیا را داشته اند.
    • 2 ستاره اقعی IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
      17 3
      ایول به استقلال که دو ستاره داره و آبروی باشگاه های ایرانه. وگرنه بازیکنای پرسپولیسی زمانی بازیکن برتر آسیا شدن که تو تیم های دیگه ای بودن و نه در تیم لنگ. تاریخ را تحریف نکنید!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس