کد خبر 1016017
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
گل شجاع خلیل‌زاده نامزد بهترین گل فصل لیگ قهرمانان آسیا شد + فیلم

شجاع خلیل زاده درمورد انتخاب گلش به عنوان بهترین گل سال آسیا و همچنین انتخاب نشدن بیرانوند به عنون مرد سال فوتبال آسیا صحبت کرد.

به گزارش مشرق، دیروز اعلام شد که گل آکروباتیک شجاع خلیل‌زاده، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس به الاهلی عربستان در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2019 به‌عنوان بهترین گل سال آسیا انتخاب شده است، اما ساعاتی بعد مشخص شد که هنوز زمان برای رای دادن تا 18 آذر ادامه دارد. با این حال خلیل‌زاده تا دیروز با کسب 54 درصد آرا و بیش از یک میلیون رای بالاتر از دیگر رقبای خود قرار گرفت، آن هم درحالی که تا روز یکشنبه در رده دوم و پایین‌تر از رقیب چینی‌اش قرار داشت. در شرایطی که فوتبال ایران در مراسم بهترین‌های آسیا صاحب هیچ عنوانی نشد، امیدوار بودیم که شجاع تنها برنده ایرانی در جمع بهترین‌های سال آسیا البته با انتخاب مردم باشد. هرچند این امیدواری هنوز پابرجاست. گفت‌وگو با خلیل‌زاده را در ادامه می‌خوانید.

 

ابتدا درباره وضعیت پرسپولیس کمی صحبت کن. اوضاع چندان خوب نیست!

در این خصوص صحبت زیاد است، اما فعلا باید صبر کنیم تا اوضاع بهتر شود. در هر صورت بعد از 3 فصل قهرمانی و کسب چندین جام برای هواداران، آنها طاقت دیدن این روزهای پرسپولیس را ندارند. مشکلاتی وجود دارد و باید با سعی و تلاش همه آنها را مرتفع کرد تا دوباره همانی شویم که هواداران از پرسپولیس بزرگ توقع دارند. همه‌جوره هواداران را درک می‌کنیم، ما هم امیدواریم دوباره به روزهای خوب گذشته بازگردیم و برای اینکه این امر محقق شود، از جان و دل تلاش می‌کنیم.

گل‌های زیادی به‌عنوان مدافع در این سال‌ها به ثمر رساندی، اما گلت در آسیا به الاهلی به‌خوبی دیده شده.

بله. همه گل‌هایی که برای پرسپولیس زدم برایم جذاب و لذتبخش بوده، اما این گل واقعا با همه آنها متفاوت بود و جور دیگری به من و هواداران چسبید. در هر صورت مدافعان، بیشتر با ضربات سر و روی شروع مجددها گل‌های خود را به ثمر می‌رسانند و کمتر فرصت پیش می‌آید تا به شکل‌های دیگر گلزنی کنند. با این حال در دیدار با الاهلی و زمانی که شیری توپ را فرستاد، بعد از یک رفت و برگشت توپ روی هوا و تقریبا روی پاهایم بلند شد و دیگر چاره‌ای نبود تا آن را به صورت آکروباتیک وارد دروازه کنم.

بیشتر بخوانید:

خبر انصاری‌فرد درمورد سرمربی بعدی تیم‌ملی

فکر می‌کردی این گل نامزد عنوان بهترین گل سال آسیا شود؟

در آن لحظه به هر چیزی فکر می‌کردم جز این مورد، اما واقعا خوشحالم گل من بین برترین‌ گل‌ها قرار گرفت و امیدوارم درنهایت هم بهترین گل آسیا شود.

تا یکی دو روز قبل هم گل تو در رده دوم قرار داشت، اما به یکباره ورق چرخید و پیشتاز شدی.

درست است. خداراشکر می‌کنم که هواداران بامعرفتی داریم که همواره پشت تیم خود و اتفاقات مربوط به آن می‌ایستند. دست تک‌تک کسانی که به من رای دادند را به گرمی می‌فشارم و از همه هواداران و آنهایی که در فضای مجازی یا در رسانه‌های مختلف به‌خصوص صداوسیما برایم سنگ‌تمام گذاشتند، تشکر می‌کنم و امیدوارم درنهایت این عنوان به من برسد.

جایزه بهترین بازیکن سال آسیا هم از کف علیرضا بیرانوند پرید!

در حق علی کم‌لطفی شد و واقعا حقش را خوردند. کاش عنوان بهترین بازیکن سال آسیا هم به علی می‌رسید تا کلکسیون افتخارات پرسپولیسی‌ها در سال‌های اخیر تکمیل شود، این جایزه بعد از درخشش علی در جام‌جهانی و لیگ قهرمانان آسیا باید سال گذشته به وی می‌رسید، اما امسال هم این امید را داشتیم که بیرانوند مرد سال آسیا شود که درنهایت این اتفاق نیفتاد و مسئولان ‌ای‌اف‌سی ترجیح دادند آن را دوباره به یک بازیکن قطری بدهند.

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس