ستار همدانی

هافبک پیشین استقلال معتقد است که آندره‌آ استراماچونی در مدت حضوری که در تیم آبی‌پوشان حضور داشته، توانسته به ترکیب ثابتی در تیم برسد.

به گزارش مشرق، ستار همدانی، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد آبی‌پوشان پایتخت در ۹ بازی اخیر در رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی گفت: بعد از چندین سال و پس از مشکلاتی که مبنی بر تغییر کادر فنی و مدیریت باشگاه استقلال بود، بالاخره دیدیم که استقلال توانست به ثبات برسد و تلاش مدیران موجب شد که آقای استراماچونی به عنوان سرمربی کار خود را در تیم انجام دهد. از زمان حضور استراماچونی، تغییرات خوبی در تیم شاهد بودیم و او توانست استقلال را به یک وحدت تیمی و تاکتیکی برساند. استراماچونی از زمان حضورش در ایران توانست خیلی سریع خود را با شرایط وفق دهد و در نهایت موفق شد تفکر خود را در تیم پیاده کند و به موفقیت برسد.

او ادامه داد: استقلال به  نسبت فصل قبل تیم کامل‌تری شده است اما کمبود نفرات در برخی از پست‌ها دیده می‌شود و باید هرچه سریع‌تر این مساله برطرف شود. استراماچونی در مدتی زمانی که در استقلال بود، توانست به یک ترکیب ثابتی برسد و این اتفاق موجب شد زوج‌سازی خوبی در ترکیب تیم به وجود بیاید. به عنوان  مثال قائدی و دیاباته توانستند زوج خوبی را بسازند و یکدیگر را در زمین خوب پیدا کنند. هم‌چنین کریمی و ریگی نیز در خط هافبک عملکرد خوبی داشتند و فرشید اسماعیلی هم با حضور خود در پشت خط حمله توانسته بازی خوبی از خودش ارائه دهد.

بیشتر بخوانید:
 

استقلالِ استراماچونی چگونه یک‌دفعه «کامل» شد؟

همدانی در ادامه اضافه کرد:  استقلال نیاز به تقویت دارد. به نظر من چهار بازیکن باید در نیم‌فصل به تیم اضافه شوند تا بتوانند مسیر حرکتی تیم را به سمت بهتری ببرند. ما در خط دفاع به یک لیدر احتیاج داریم و هم‌چنین در خط حمله به یک تمام‌کننده دیگر هم نیاز داریم تا بتوانیم تیم کامل‌تری داشته باشیم. میلیچ بازیکن بدی نیست اما باید ما به دنبال بازیکنی باشیم که باری را از دوش تیم بردارد.

این پیشکسوت استقلال درباره نظم و انضابطی که استراماچونی برای استقلال فراهم کرده خاطرنشان کرد: کاملا با فرایند انضباطی استراماچونی موافقم. او با کنار گذاشتن چند بازیکن به خاطر بی‌نظمی، نشان داد که با بازیکن سالاری مخالف است و نظم تیمی برایش بسیار مهم است. ما باید به تدریج به سمت حرفه‌ای شدن برویم و به نظر من هنوز این مساله جای کار دارد اما این شرایط نوید روزهای خوبی را برای استقلال می‌دهد.

او درباره دیدار استقلال با شهرخودرو در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر گفت:‌ استقلال یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصلش را در پیش دارد. نگرانی من از شهرخودرو،‌ شکست هفته گذشته‌اش مقابل صنعت نفت‌ آبادان است و این مساله می‌تواند روی این بازی تاثیرگذار باشد. به نظر من استقلال کار سختی در این بازی دارد اما خوشحال هستم که استرماچونی این شرایط را دارد که می‌تواند تیم را به آمادگی مدنظرش برساند و امیدوارم شرایط طوری پیش برود که استقلال در این بازی سربلند بیرون بیاید. شهرخودرو تیم باانگیزه و بادوندگی زیاد است و کار را برای استقلال سخت می‌کند اما امیدوارم که استقلال با وضعیتی که دارد بتواند از این بازی با پیروزی بیرون بیاید.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کربلایی یزدان ولایتی IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
    5 0
    نطرمن باصمیم قلب این است که استراراحتمانگه بدارندوچهاربازیکن فوقالعاده دیگرمهاجم دفاع وَسط ویه دروازبان بزرگترا زحسینی بیارندتاهم تولیگ برترقهرمان بشه هم تو آسیا همه بازیکنان استقلال واقعأ همگی خوب بودن ودوستشان دارم مخصوصا سرمربی استر اماچونی را دوست دارم من شمارش رامیخام وبچه هابایدتومحوته جریمه خوداستقلال بیشترتو جه بکنند توپ راازان مسیردوربکننداگروریابیشتردقت می کردنو رافکن چراگل بزندوماصدرنباشیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس