کد خبر 1015882
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴
تیم ملی فوتبال ایران کامبوج مقدماتی جام جهانی استادیوم

ناکامی مطلق در دستیابی به جوایز برترین‌های سال فوتبال آسیا رکورد منفی سال ۲۰۱۳ را برای فوتبال ایران تکرار کرد.

به گزارش مشرق، فوتبال ایران به طور معمول در مراسم برترین‌های سال رکوردها و عناوینی را به دست آورده و به شکل سنتی همواره صاحب عناوین برتر رشته فوتسال بوده است. با این وجود در مراسم سال 2019 ناکامی 6 سال پیش تکرار شد و هیچ جایزه ای به نمایندگان ایران نرسید.

سال گذشته و در مراسم  2018 حسن‌زاده بهترین بازیکن سال فوتسال آسیا شد، همچنین فغانی و کمک‌هایش عنوان بهترین تیم داوری سال را برای ایران کسب کردند.

در سال 2017 باز هم حسن‌زاده بهترین بازیکن فوتسال آسیا بود همچنین ایران جایزه بخش فدراسیون برتر در بخش توسعه را به دست آورد.

بیشتر بخوانید:

مرد سال فوتبال آسیا انتخاب شد/ سرِ فدراسیونِ تاج بی‌کلاه ماند! +عکس

سال 2016 حسن‌زاده اجازه نداد دست ایران از رسیدن به عناوین برتر کوتاه بماند و باز هم عنوان بهترین بازیکن سال فوتسال را کسب کرد.

در سال 2015  وحید شمسایی و تاسیسات دریایی دو جایزه بهترین بازیکن و بهترین تیم فوتسال را به دست آوردند.

سال 2014 نخستین تجربه حسن‌زاده در کسب جایزه بهترین بازیکن سال فوتسال آسیا بود.

سال 2013 پیش از سال جاری آخرین سالی بود که فوتبال ایران هیچ عنوان و افتخاری در مراسم بهترین‌های قاره کسب نکرد هرچند در همین سال مجوز صعود به جام جهانی 2014 با پیروزی مقابل کره جنوبی به دست آمد.

با این وجود سال 2019 را با ناکامی در جام ملت‌ها، شکست‌های تلخ در مرحله مقدماتی جام جهانی و از دست رفتن صدرنشینی قاره کهن در جدول فیفا باید یکی از تلخ‌ترین سال‌های فوتبال ایران در دهه اخیر دانست.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس