کد خبر 1015833
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵
بیرانوند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: می‌دانستم بیرانوند را به عنوان مرد سال آسیا انتخاب نمی‌کنند چون متاسفانه در آسیا مسائل مالی بر مسائل فنی و فوتبالی اولویت دارد.

به گزارش مشرق، وحید قلیچ در ارتباط عدم انتخاب علیرضا بیرانوند دروزاه‌بان پرسپولیس به عنوان مرد سال فوتبال آسیا اظهار داشت: من می‌دانستم بیرانوند را به عنوان مرد سال آسیا انتخاب نمی‌کنند، چون متاسفانه در آسیا مسائل مالی بر مسائل فنی و فوتبالی اولویت دارد و هرکس نفوذ بیشتر و پول بیشتری دارد به اهدافش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

العربی: عفیف با شایستگی مرد سال آسیا شد

وی در ادامه پیرامون انتخاب اکرم عفیف تصریح کرد: انتخاب اکرم عفیف به عنوان مرد سال آسیا هم این موضوعاتی که گفتم را ثابت کرد. اگر می‌خواستند بر اساس شایستگی و معیار‌های فوتبالی انتخاب کنند باید همان پارسال که بیرانوند در جام جهانی درخشید و پنالتی کریستیانو رونالدو را گرفت، جایزه را به او می‌دادند. متاسفانه روابط بر ضوابط در کنفدراسیون فوتبال آسیا حاکم است و به همین دلیل امسال هم هیچ جایزه‌ای به ایران اختصاص نیافت.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پایان پیرامون عوامل تعیین‌کننده در انتخاب مرد سال آسیا خاطرنشان کرد: عوامل مختلف غیرفوتبالی، فشار از بیرون، مسائل مالی، نفوذ اسپانسر‌ها و تحریم ایران باعث شد ایران امسال دست خالی باشد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
    4 3
    آخه ما چه امکاناتی داریم زمین داریم هوادار مودب داریم امکانات داریم و......
  • IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
    1 0
    شما را به خدا نظر کارشناسی این پیشکسوت محترم را ببینید ! با این حساب یعنی بازیکنان ایرانی که طی سالهای نه چندان دور از این آوردگاه مقام و جایگاه و جایزه کسب کرده اند به ضرب و زور پول بوده نه شایستگی و لیاقت آنها !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس