کد خبر 1015830
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
عبدالحمید احمدی

معاون فرهنگی وزارت ورزش گفت: نمایش خیره کننده بیرانوند در جام جهانی تحسین کارشناسان را بدنبال داشت که متاسفانه کنفدراسیون آسیا چشم خود را روی واقعیت بست.

به گزارش مشرق، عبدالحمید احمدی درباره انتخاب مرد سال فوتبال آسیا اظهار داشت: علیرضا بیرانوند دروازه بانی در کلاس جهانی است. همگان دیدند نمایش خیره کننده و ارزشمند بیرانوند در جام جهانی ٢٠١٨ روسیه تحسین کارشناسان جهانی را بدنبال داشت اما کنفدراسیون آسیا او را ندید. 

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: سال ۲۰۱۸ باید قطعا بیرانوند مرد سال آسیا می شد و مانند امسال لابی های ناجوانمردانه و مغایر با روح ورزش از سوی برخی کشورهای عربی و انتخاب های جهت دار اف ای سی به راحتی حق فوتبال ایران را در چنین موقعیت هایی تضییع می کند. 

بیشتر بخوانید:

عکس/ تنها افتخاری که ایران در برترین‌های آسیا کسب کرد

احمدی افزود: حضور علیرضا بیرانوند در جمع سه بازیکن برتر آسیا مایه مباهات فوتبال ایران و هواداران پرشمار ورزش و فوتبال ملی است و قطعا این انتخاب های نامنصفانه ذره ای از ارزشهای او کم نمی کند و همچنان بهترین دروازه بان آسیاست. 

معاون وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: حمایت از چهره های ورزشی و قهرمانان ورزشی مسئولیت و رسالت وزارت ورزش و جوانان است و برای حفظ شان و منزلت آنها هر گونه پیگیری و حمایت لازم انجام خواهد شد.

منبع: سایت وزارت ورزش و جوانان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
    8 0
    کدوم نمایش تحسین کننده؟ کلا یه دونه پنالتی گرفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس