کد خبر 1015709
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
کیانوش رحمتی

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال معتقد است مسئولان این تیم باید امکانات لازم را در اختیار استراماچونی قرار دهند و قدر تیم او را بدانند.

به گزارش مشرق، ​​​​کیانوش رحمتی، مربی تیم گل‌ریحان درباره تساوی بدون گل تیم گل ریحان البرز مقابل استقلال خوزستان در هفته پانزدهم لیگ دسته اول اظهار داشت: ما به بچه‌ها گوش‌زد کرده بودیم که تیم‌های پایین جدولی چیزی برای از دست دادن ندارند و دنبال تک امتیاز هستند. حریف را آنالیز کرده و تمرینات خوبی انجام داده بودیم، فکر می‌کنم حداقل چهار پنج موقعیت خوب گلزنی هم داشتیم، اما در زدن ضربات آخر کم دقت بودیم. این نتیجه درس خوبی برای‌مان شد تا با تمرکز بیشتری مقابل حریفان قعر جدولی بازی کنیم.

بیشتر بخوانید:

استراماچونی در تیم‌ملی هم نتیجه می‌گرفت

وی در ادامه با بیان اینکه باشگاه گل‌ریحان به تمام تعهدات خود تا به اینجای فصل عمل کرده است، درباره هدف این تیم تصریح کرد: ما به لحاظ فوتبالی کیفیت خیلی خوبی داریم و پیشرفت خوبی کرده‌ایم، ولی به لحاظ نتیجه‌گیری باید خودمان را تقویت کنیم. ما بازی به بازی پیش می‌رویم، ولی تصورم این است که گل ریحان شایسته صعود به لیگ برتر است.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال درباره شرایط شاگردان استراماچونی در لیگ برتر و همچنین تساوی 2 - 2 این  تیم مقابل سپاهان در هفته دوازدهم لیگ برتر گفت: خدا را شکر استقلال هم شرایط خوبی دارد و اعتماد به این تیم و کادرفنی جواب داده است. باید آرامش در تیم حاکم باشد و نیازها به لحاظ مادی و امکاناتی برطرف شوند، چون این بچه‌ها لیاقتش را دارند. مسئولان باید پشت تیم باشند تا در آرامش مسیر پیشرفت به همین شکل طی شود. استراماچونی فوتبال هجومی و منطقی را به نمایش می‌گذارد می‌کند و روزهای بهتری را پیش رو دارد. باید قدر روزهایی که به سختی گذشت را بدانند و همین شرایط را حفظ کنند.

وی افزود: سپاهان هم تیم خوبی است، شیوه بازی خاص خودش را دارد و در اصفهان کار را برای هر تیمی سخت می‌کند، اما استقلال خیلی خوب بازی کرد. بچه‌ها در یکی دو صحنه باید با تمرکز بیشتری بازی می‌کردند، اما در مجموع غیر از بحث پنالتی که که صد درصد حق استقلال خورده شد، شاگردان استراماچونی در طول 90 دقیقه لایق پیروزی بودند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
    15 4
    در زمان خودش بازیکن زحمتکش و بی حاشیه ای برای استقلال بود. خدا حفظش کند
  • محسن IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
    8 3
    آقا کیانوش دردوران بازیگری ازبازیکنان بی حاشیه وتاثیرگزار استقلال بود۷۷۷۴

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس