کد خبر 1015559
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۹

به گزارش مشرق، سخنرانی شهید حسن باقری فرمانده لشکر 5 نصر ـ عملیات رمضان ـ طراحی و آماده سازی عملیات قرارگاه نصر ـ تیپ 21 امام رضا(ع) ـ 61/6/10

بسیجی‌ها می‌گویند: آقا! شما به ما بگویید فقط چه می‌خواهد اسلام؟ به خدا به این‌ها می‌گوییم اسلام می‌گوید 30-20 کیلومتر بدو برو، 30-20 کیلومتر بِدو می‌رود. یک

بسیجی می‌گفت: من این را می‌دانم که اسلام به من می‌گوید: ، من اینجا را مستقیم می‌گیرم می‌روم کربلا، این‌قدر هم مخلص است؛ پشت پیراهنش نوشته بود ورود ترکش و توپ و خمپاره ممنوع! یعنی اصلاً با زندگی دارد این‌جوری برخورد می‌کند، (بچه خُلی نیست که این را بنویسد ورود ترکش و خمپاره ممنوع)، این‌جوری برخورد می‌کند، می‌گوید: خرمشهر دیدی آمدیم، کربلا می‌آییم.

خُب این فرهنگ آن بسیجی است. این فقط مانده که تو یادش بدهی بجنگد، به او بگویی چه‌کار بکن. تا حالا شده یک بسیجی بیاید از یک فرمانده گردان بپرسد اینجایی که ما داریم می‌رویم، چرا می‌رویم؟

دانلود

منبع:کانال تلگرامی حسن باقری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
    11 3
    درود بر همه شهدا خاصه شهید باقری عزیز اللهم صل علی محمد و آل محمد
    • IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
      1 0
      اللهم صل علی محمد و آل محمد
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
    2 1
    خیلی صدای دلنشینی داره شاید نتیجه اخلاص فوق العادشه. خدا ایشون و جمیع شهدا رو از نعمت بی پایانش برخوردار کنه انشاءالله دیت منم بگیرن بکشونن سمت خودشون. با این اوضاع مملکت اگه شهید نشیم دق میکنیم که خسارت محضه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس