سوشا مکانی

دروازه بان کنونی نفت مسجدسلیمان مدعی است باشگاه سابقش باید تمامی مطالبات هشتصد و پنجاه میلیونی‌اش را پرداخت کند.

به گزارش مشرق، سوشا مکانی که در این فصل به فوتبال ایران برگشته و در نفت مسجد سلیمان نیز یک روز فوق العاده را برابر پرسپولیس نیز پشت سر گذاشته بود اکنون به دنبال مطالبات خود از باشگاه سابقش است. این در حالیست که کمیته تعیین وضعیت چندی پیش رای به مطالبات ۱۵۰میلیونی این بازیکن داده بود. سوشا اما مدعی است که مطالبات او بیشتر از این میزان است و از طریق فیفا پیگیر آن خواهد بود.

بیشتر بخوانید:
 

سوشا پرسپولیس را محکوم کرد

سوشا در این باره می‌گوید: کمیته تعیین وضعیت اعلام کرده ۱۵۰ میلیون از پرسپولیس طلب دارم و این در حالیست که اشتباه صورت گرفته و طلب من از پرسپولیس ۸۵۰ میلیون است. ۸۵۰ میلیونی که مربوط به چهار سال قبل است که من می‌توانستم در آن زمان با آن یک خانه بخرم اما الان یک ماشین می‌توان خرید.

وی ادامه داد: از باشگاه پرسپولیس می‌خواهم مرا مقابل هواداران قرار ندهد و من پرسپولیسی بودنم را قبلا نشان دادم. آن زمان که جوانی‌ام را برای تیم گذاشتم. نه مثل بازیکنی که دو بازی هم نکرد و ۸۰۰ میلیون گرفت و رفت.

سوشا با اشاره به اینکه به دنبال مطالبات خود خواهد بود گفت: با توجه به اینکه اقامت نروژ را دارم مطمئن باشید که از طریق فیفا و AFC به دنبال مطالبات خودم خواهم بود و هیچکس نمی‌تواند مرا مقابل هواداران قرار دهد و از حقم یک هزار تومان هم نخواهم گذشت.

دروازه بان سابق پرسپولیس در پایان گفت: من جز حقم چیزی نمی‌خواهم و این پولی بود که باشگاه باید چهار سال پیش به من می داد ولی آن زمان این پول را نداد و به هافبکی که یک پاس گل هم نداد ۹۰۰ تومان و به بازیکن دیگری که دو هفته بود ۸۰۰ میلیون نقد داد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
    0 0
    جوری میگه جوانی ام را برای تیم گذاشتم که انگار 30 سال دروازه بان پرسپولیس بوده ... !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس