جلال جلالی‌زاده

عضو حزب اتحاد ملت گفت: «سخنان آقای روحانی، عذر بدتر از گناه بود. یعنی سخنی که ایشان بر زبان آورده‌اند، واقعا اگر حقیقت داشته باشد که خیلی بد است و اگر هم درست نباشد که در شأن یک رئیس‌جمهور نیست.»

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

جلال جلالی‌زاده به فرارو گفت: مطرح می‌شود که رئیس‌جمهور از چنین تصمیمی بی‌خبر بوده، که بعید به‌نظر می‌رسد، به نظر من این بدعت بسیار خطرناکی است و موجب بی اعتمادی مردم می‌شود. فکر می‌کنم صداقت، جایگاه و شخصیت هر مسئولی ایجاب می‌کند که هرکاری انجام می‌دهد، صادقانه مسئولیت آن را هم برعهده گیرد. بالاخره تصمیم سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین در خلأ گرفته نشده و با نظر مسئولین انجام شده است و عواقب مثبت و منفی آن به پای تصمیم‌گیرندگان نوشته می‌شود.»

بیشتر بخوانید:

دور از شأن رئیس‌جمهور است که این گونه با مردم شوخی بکند


جلالی‌زاده در پاسخ این سوال که چرا دولت در موضوع سهمیه‌بندی بنزین مردم و مجلس را محرم نمی‌دانست؟ گفت: «خیلی اوقات منافع عمومی، فدای مسائل خصوصی می‌شود. یعنی برخی مسئولین برای حفظ مقام و جایگاه خود، به نوعی با مردم رفتار می‌کنند که گویی مردم از رشد عقلی برخوردار نیستند.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • علی IR ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
    4 0
    این اقای فریدون .نه روحانی
  • IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
    11 4
    چوپان بیابان هم میداند که مسئله بنزین بهانه بود. اصل نظام نشانه بود. اگر شلغم هم گران میشد این محارب های آموزش دیده همه جا را آتش میزدند. عین اعمال منافقین در تابستان سال 60.
  • IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
    11 1
    واقعا رفتارهای اقای روحانی و تیم ویژه اش! برای مملکت به مثابه " استخوان در گلو و خار در چشم " شده است . ولی به هر حال حکمت اقتضا میکند این مدت باقی مانده از دولت ایشان تحمل و مدیریت شود .
  • ... IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
    4 2
    نماینده ها که نمی دونستن!روحانی هم که نمی دونست!پس بنزین رو اجنه ها گرون کردن!تنها راه نجات کشور اطاعت از رهبری و انتخاب درست برا ی آینده است
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
    0 0
    چه حکمتی در ادامه کار این تیم اجرایی هست؟! وقتی درصد بالایی از مردم به اشتباه انتخاباتی خود پی برده اند چرا آرای مردمی و به اصطلاح دمکراسی را طناب دار مردم میکنید؟ تخم مرغهای این رییس و گروهش در سبد برجام بود که به باد فنا رفت در صحنه داخلی نیز بارها اعلام کرده اند که با سهمیه بندی و یارانه و کارت سوخت و .... مخالفند اکنون چطور قادر به اجرای درست و صادقانه برنامه هایی خواهند بود که شدیدا با آن ابراز مخالفت کرده اند!؟
  • IR ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
    1 0
    از کرامات‌شیخ حسن این بود قند را خورد گفت شیرین بود از کرامات دیگرش چه عجب مشت را باز کرد و گفت وجب ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس