کد خبر 1014888
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳
محصص

مرتضی محصص، رییس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال تدریس کلاس مربیگری A در منطقه شرق آسیا را بر عهده داشت.

به گزارش مشرق، مرتضی محصص پس از حضور در جلسه کمیته فنی AFC تماشاگر مسابقه فینال لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا در توکیو بود و بعد از آن راهی  هانوی پایتخت ویتنام شد.

بیشتر بخوانید:

ادعای رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال: به جام جهانی صعود می‌کنیم

رییس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال در این خصوص گفت: کلاس مربیگری A در منطقه شرق آسیا با حضور ٢٤شرکت کننده از کشورهای ویتنام، لائوس، کره جنوبی، تایوان، سنگاپور و مالزی برگزار شد. همچنین رییس فدراسیون فوتبال ویتنام و یورگن گده مدیر فنی فدراسیون ویتنام هم در روز پایانی این کلاس حضور داشتند. در این دوره بازی های اخیر تیم ملی ویتنام هم مورد آنالیز قرار گرفت. همچنین از بین ٢٤ شرکت کننده١٧ نفر موفق به دریافت مدرک شدند و سایر شرکت کنندگان نتوانستند دوره را با موفقیت سپری کنند.

رییس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال در پایان گفت: پس از پایان دوره مذاکرات بسیار خوبی با یورگن گده داشتیم. خصوصا در زمینه گسترش همکاری های دو جانبه و انجام بازی های دوستانه با تیم های پایه ویتنام در بخش های آقایان و بانوان که مورد استقبال ایشان هم قرار گرفت. فوتبال ویتنام در رده پایه پیشرفت بسیار خوب و قابل توجهی داشته و امیدوارم زمینه خوبی برای گسترش همکاری ها و انجام مسابقات تدارکاتی فراهم شود.

یورگن گده آلمانی سال های سال در فوتبال ایران سابقه حضور داشته است. او در ایران مربی تیم امید، پرسپولیس، شهید قندی یزد و ... بوده است.

منبع: فدراسیون فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس