کد خبر 1014665
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
پوچتینو

سرمربی سابق تاتنهام ، مائوریتسیو پوچتینو می گوید که وی در طول پنج و نیم سال حضور خود در این باشگاه ، بهترین توانایی های خود را در طبق اخلاص گذاشته است.

به گزارش مشرق، این سرمربی 47 ساله آرژانتینی اسپرز را به 4 سال متوالی تاتنهام را در بین تاپ فور انگلیس قرار داد و با تیمش به فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا رسید.اما با اخراج از تاتنهام او جای خود را به  ژوزه مورینیو داد. دراولین بیانیه بعد از اخراج ، پوچتینو اظهار داشت: "به همان اندازه موفقیت های هیجان انگیز، چالش های سختی نیز وجود داشت.

بیشتر بخوانید:

پوچتینو گزینه ۴ غول فوتبال اروپا

"بهترین آرزوها برای آینده ، من اطمینان دارم که دوباره مسیرها را طی خواهیم کرد."

پوچتینو ، مدافع سابق تیم ملی آرژانتین ، که همچنین اسپانیول و ساوتهمپتون را نیز مدیریت کرده است ، در ماه می 2018 یک قرارداد 5 ساله جدید با باشگاه بست و در ژانویه 2019 در مورد امید به حضوری بیست ساله در تاتنهام صحبت کرده بود.

اما در پیش فصل - بعد از اینکه باشگاه رکورد نقل و انتقالات خود را شکست تا اندومبله را به لندن بیاورد - وی گفت که وی "مسئول" نقل و انتقالات تاتنهام نیست و معتقد است که عنوان شغلی وی باید از منیجر به مربی (Coach) تغییر یابد.

اسپرز در ماه آوریل پس از تقریباً دو فصل بازی در خانه خود در ومبلی به استادیوم جدید 62.062 نفره خود منتقل شد اما این جابجایی چندان برای او خوش یمن نبود. پوچتینو می گوید: "من بهترین خودم را برای تحقق اهدافی که در اولین جلسه از من خواسته شده بود ، خرج کردم."

وی اظهارات خود را با بیان این جمله آغاز کرده است: "من می خواهم از [مالک] جو لوئیس و [رئیس] دانیل لوی تشکر کنم که این فرصت را به من دادند تا بخشی از تاریخ تاتنهام باشم:

می خواهم از همه کسانی که در این سالها در تاتنهام ملاقات کردم، (همه کارکنان باشگاه و بازیکنان فوتبال) تشکر کنم.همچنین  می خواهم به هوادارانی که این باشگاه را با حمایت خارق العاده خود به سمت موفقیت می برند ، تشکر ویژه ای داشته باشم.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس