کد خبر 1014185
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹

کاران مووی را می توان یکی از بهترین و البته برترین رسانه ها در زمینه دانلود فیلم ایرانی و خارجی دانست . این رسانه در چند سال اخیر به خوبی توانسته نسبت ارائه فیلم های ایرانی و خارجی خدمات رسانی کند  و از این طریق جایگاه بسیار مناسبی در بین کاربران ایرانی باز کرده است . یکی از مهم ترین فاکتور هایی که در کاران مووی وجود دارد ارائه جدید ترین فیلم های ایرانی در این رسانه می باشد که توانسته است نظر بسیاری از کاربران فضای وب را نسبت به خود جلب نماید . در ادامه این مطلب قصد داریم تا این فاکتور و البته چند فیلم ایرانی معروف که در رسانه کاران مووی  منتشر شده اند را بصورت اختصاصی زیر ذره بین و نقد و بررسی خود قرار دهیم لذا اگر شما نیز تمایل دارید تا در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید بهتر است تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید .

دانلود فیلم ایرانی از کاران مووی و مزیت های آن

دانلود فیلم ایرانی را می توان یکی از پر ترافیک ترین کلمات در فضای وب ایران دانست . محصولات سینمای ایران بهتر از محصولات هر سینمای دیگری می توانند با مخاطبین ایرانی ارتباط برقرار نمایند چرا که این تولیدات بیش از هر جای دیگری با فرهنگ و آداب رسوم ایرانیان مانوس شده است. در سال های اخیر این آثار با نزدیکی بیشتر با زندگی فعلی ایرانیان و البته وجود رسانه های پر قدرتی که این محصولات را به دست ایرانیان رسانده اند سبب شده است تا محبوبیت این آثار بیشتر شود .

رسانه کاران مووی مانند هر رسانه ی دیگری در سال های اخیر تلاش بسیاری کرده تا همواره بهترین و البته بروز ترین آثار را در اختیار کاربران خود قرار دهد . این رسانه بر خلاف بیشتر رسانه ها موجود، فاقد هر گونه تبلیغی می باشد و بدین جهت کاربران از گردش در آن آزرده نمی شوند . فاکتور مهمی دیگری که در آن وجود دارد آرشیو بسیار وسیع این رسانه می باشد به گونه ای که حجم بسیار زیادی از آثار مختلف در دسته بندی های متنوع در این رسانه بارگذاری شده است . فیلم های مختلف در دسته بندی های طنز گرفته تا کمدی و اجتماعی همگی در این رسانه موجود می باشد و همین امر سبب می شود تا سلیقه های متفاوت تمام کاربران فراهم شود . مجموع این فاکتور ها سبب شده است تا رسانه کاران مووی یکی از محبوب ترین رسانه ها در زمینه دانلود فیلم ایرانی باشد . در ادامه این مطلب دو فیلم مطرح که این روز ها در کاران مویی منتشر شده اند را برای شما عزیزان بررسی نموده ایم .

دانلود فیلم چهار انگشت و نقد آن

چهار انگشت را می توان یکی از جنجالی ترین و البته مورد انتظار ترین فیلم های سال دانست که به شدت مورد توجه مخاطبین قرار گرفت . این فیلم مازاد بر فیلم نامه زیبا دارای بازیگران حرفه ای ، کارگردانی عالی و تمام فاکتور هایی می باشد که برای محبوب شدن یک فیلم نیاز است . این فیلم در حقیقت داستان مردی متصل به بدنه حاکمیت به نام احد فاتحه ( با بازی امیر جعفری ) می باشد که به کمک مدیر برنامه خود به نام ایستاده ( با بازی جواد عزتی ) به تایلند می رود . ایستاده به کمک احد می آید و با برگزاری مراسمی برای بدرقه احد به سفر زیارتی مکه او را همراهی کند اما آن ها در حقیقت به تایلند می روند تا در آن جا مشکل احد را حل نمایند اما در آن جا دچار مشکلاتی می شوند و همین مشکلات بدنه اصلی داستان و جذابیت آن را تشکیل می دهد . اگر شما هم تمایل دارید تا این فیلم بسیار جذاب را ببینید می توانید هم اکنون اقدام به دانلود فیلم چهار انگشت از رسانه کاران مووی نمایید .

دانلود سریال کرگدن و بررسی آن

سریال کرگدن را می توان یکی از محبوب ترین و البته جدید ترین سریال هایی دانست که این روز ها بر روی رسانه کاران مووی منتشر شده است . این سریال در بدو تولید خود هیاهوی بسیار زیادی را به پا کرد و همین مورد به عاملی تبدیل شد تا این سریال در بین کاربران محبوبیت بسیار زیادی را پیدا کند . داستان این سریال بر پایه رفاقت 5 نفر است که به سبب مهارت هایشان وارد یک چالش بزرگ می شوند غافل از اینکه این چالش توسط یک مافیای خطرناک طراحی شده است . ماجرا هایی یکه در ادامه برای آن ها به وجود می آید در حقیقت بطن داخلی این سریال بسیار زیبا را تشکیل می دهد . وجود بازیگرانی همچون مصطفی زمانی و ستاره پسیانی و ساره بیات و.. سبب شده است تا این سریال یکی از محبوب ترین سریال های شبکه نمایش خانگی باشد . اگر شما نیز مانند هر کاربر دیگری به دنبال دانلود سریال کرگدن هستید  می توانید آن را از رسانه کاران مووی تهیه نمایید .

**این مطلب صرفا تبلیغاتی است و محتوای آن مورد تأیید مشرق نیست

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس