کد خبر 1014143
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳

اکثر متقاضیان ثبت شرکت  و برند از روند و نحوه انجام امور اداری آن اطلاعاتی ندارند . لذا برای اینکه  این افراد بتوانند هزینه های انجام امور ثبتی خود را مدیریت کنند بهتر است قبل از اقدام به هر کاری از یک موسسه ثبت شرکت معتبر مشاوره دریافت کنند.

مشاورین و کارشناسان امور ثبتی  موسسه حقوقی و ثبتی ذهن ناب آماده  ارائه مشاوره رایگان ثبت شرکت به متقاضیان می باشد . جهت کسب اطلاعات لازم در خصوص هزینه ثبت شرکت می توانید با مشاور ما تماس بگیرید :

۰۹۱۲۲۹۳۸۲۱۸

هزینه ثبت شرکت

قبل از اینکه اقدام به ثبت شرکت کنید بهتر است اطلاعاتی در مورد ثبت انواع شرکت ها در ایران داشته باشید ؛ بطور کلی انواع شرکت هایی که در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری ایران قابل ثبت می باشند به شرح زیر هستند :

  • ثبت شرکت نسبی
  • ثبت شرکت مختلط سهامی
  • ثبت شرکت مختلط غیر سهامی
  • ثبت شرکت با مسئولیت محدود
  • ثبت شرکت سهامی عام
  • ثبت شرکت سهامی خاص
  • ثبت شرکت تضامنی
  • ثبت شرکت تعاونی
  • ثبت موسسه غیر تجاری

مشاوره ثبت شرکت و برند

باید توجه داشته باشید که انجام کارهای ثبتی نیازمند یک فرد باتجربه و متخصص در این زمینه است لذا قبل از اینکه تصمیم  به ثبت شرکت داشته باشید بهتر است با یک فرد که به انجام امور ثبتی تسلط دارد مشورت کنید . تا بتوانید هزینه های ثبتی خود را کنترل کنید . موسسه ثبت شرکت ذهن ناب می تواند بهترین مشاوره را در این زمینه برای شما ارائه نماید. با تماس و ارتباط با کارشناسان ما از مشاوره ثبت شرکت رایگان بهرمند شوید .

مشاوره تلفنی ثبت شرکت موسسه ذهن ناب

تلفن: ۰۹۱۲۲۹۳۸۲۱۸

ثبت شرکت ارزان قیمت و هزینه پایین در موسسه ثبتی ذهن ناب

اگر تمایل دارید که شرکت خود را ارزان به ثبت برسانید باید این نکته را نیز بدانید که هیچ ارزانی بدون حکمت نیست . بنابراین توصیه ما به تمامی افراد و متقاضیان ثبت شرکت ها این است که نسبت به قیمت ثبت شرکت حساس باشند و برایشان مهم باشد . زیرا ارزان بودن ثبت شرکت به هیچ عنوان به این معنا نیست که با گرفتن پول اندک از شما موسسان ثبت شرکت سود اندکی را برمی دارند بلکه در برخی از مواقع علت پایین بودن هزینه ثبت شرکت فرار کردن از هزینه های پشتیبان گیری بعد از ثبت و در کل اهمیت ندادن به وقت و زمان متقاضیان ثبت شرکت ها است .

در کل اگر متقاضی بخواهد شرکت خود را در مدت زمان مناسب و مشخصی به ثبت برساند ملزم است که هزینه خدمات ثبتی را نیز پرداخت نماید . اگر تمایل دارید که شرکت خود را به صورت تخصصی به ثبت برسانید بهتر است با دقت و حوصله تمام و مهمتر از همه این که با پرداخت هزینه آن این کار را تمام و به انجام برسانید . جهت ثبت شرکت باید گامی محکم و استورا در ابتدا بپردازیم تا در آخر به مشکل برنخوریم . به این نکته مهم توجه کنید که شرکت هایی که کار ثبت شرکت را انجام می دهد باید پس از گرفتن هزینه ثبت خدمات کار ثبت شرکت را به طور کامل انجام دهند و آن را نصفه و نیمه رها نکنند . و توجه داشته باشید که موسسه ثبتی و حقوقی ذهن ناب معتبر است که کارهای ثبت شرکت شما را از صفر تا صد به عهده می گیرد و آن را تمام و کمال انجام می دهد و به اتمام می رساند .

هزینه های ثبت یک شرکت به موارد مختلفی بستگی دارد که تمامی این عوامل هر کدام جداگانه می توانند در تغییر هزینه های ثبت تاثیرگذار باشند . هر کدام از شرکت هایی که ثبت شرکت را برعهده گرفته اند تعرفه های هزینه ای که مختص به شرکت خودشان است را دارند .

هزینه انواع ثبت شرکت

· هزینه های پستی ثبت شرکت

· تعرفه و هزینه های حق الثبت شرکت ها

· تعیین نام شرکت ( در صورت امکان تغییر نام شرکت ) و هزینه های مربوط به آن

· هزینه های مربوط به روزنامه رسمی کشور

· هزینه های مربوط به پلمپ نمودن دفاتر تجاری شرکت ها

· درج نمودن و عنوان کردن در روزنامه های محلی بعد از به ثبت رسیدن شرکت ها

هزینه ثبت شرکت بر اساس ترتیب مراحل ثبتی

هزینه تعیین نام

اولین مرحله ثبت شرکت تعیین نام آن است که به این معنا که ۵ نام برای شرکت انتخاب می شود که یکی از این ۵ مورد تایید و قابلیت ثبت خواهد داشت . باید توجه داشته باشیم که اساممی که انتخاب می شوند باید ریشه فارسی داشته باشند و حداقل ۳ سیلابی باشند . همچنین باید توجه داشته باشیم که قبلا این نام ثبت نشده باشد . برای تعیین نام نهایی شرکت باید هزینه حق النام پرداخت شود و درنهایت فیش واریزی به اداره ثبت شرکت ها ارائه شود.

هزینه پستی

بعد از تعیین نام شرکت و در زمان تکمیل مدارک باید از طریق باجه های پستی موجود در هر شهر اقدام به ارسال مدارک به اداره ثبت شرکت ها کرد که هر یک از این دفاتر هزینه ای مختلفی بسته به وزن و تعداد اوراق اراسلی تعیین می کنند .

هزینه حق الثبت

هزینه حق الثبت هر شرکت توسط اداره ثبت شرکتها محاسبه می شود .

هزینه حق الدرج

باید توجه داشت که ثبت شرکت در دو نوبت آگهی می شود (روزنامه) در مرحله ابتدایی روزنامه محلی است که هزینه آن در اداره ثبت شرکتها پرداخت می شود و مرحله دوم در روزنامه رسمی کل کشور است که هزینه آن نیز به صورت اینترنتی و از طریق سامانه روزنامه رسمی پرداخت می شود.

هزینه روزنامه رسمی

پس از ثبت شرکت و پرداخت حق الدرج در روزنامه محلی باید نسبت به پرداخت هزینه روزنامه رسمی شرکت نیز از طریق سامانه روزنامه رسمی کشور اقدام شود .جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه و انجام آگهی در روزنامه رسمی شرکت می توانید با کارشناس ما در موسه ثبتی ذهن ناب تماس بگیرید .

هزینه پلمپ دفاتر شرکتها

بعد از ثبت شرکت و پرداخت هزینه روزنامه رسمی شرکت به مدت یک ماه فرصت دارد تا اقدام به پرداخت هزینه پلمپ دقاتر تجاری و اخذ آن ها کند. هزینه دفاتر کل و روزنامه و نیز دفتر دارایی با توجه به تعداد برگه های آنها که ۵۰ یا ۱۰۰ و یا ۲۰۰ برگی یا بیشتر باشد در واحد های ثبتی مختلف متفاوت است.

** این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس