کد خبر 1014126
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶
ویلموتس

ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در مصاحبه‌ای بعضی از گمانه‌زنی‌ها را در خصوص ویلموتس رد کرد و به سؤالات پاسخ داد.

به گزارش مشرق، بالاخره فدراسیون با ویلموتس به کجا رسید. قراردادتان با مربی بلژیکی پایدار است یا او اخراج شده است؟

 

فعلاً با ویلموتس قرارداد داریم و ایشان سرمربی تیم ملی ایران است. لازم است که این خبر را هم بدهم که ما هیچ دیرکردی در پرداختی‌مان به مربی تیم ملی نداشتیم و حتی پول سه ماه مربی‌مان را هم پرداخت کردیم و با پیگیری و کار زیادی که انجام شده پرداختی سه ماه آینده ویلموتس و دستیارانش هم پرداخت شده است. فراهم کردن و انتقال این پول به ویلموتس و سایر اعضای کادر فنی کار سختی بود اما با تلاش‌های فدراسیون این کار انجام شد، به همین دلیل هم قراردادمان با مربی تیم ملی پابرجاست.

بیشتر بخوانید:

آقایان! مگر ویلموتس بهترین مربی دنیا نبود؟


اما در رسانه‌ها و سایت‌ها خبر آمده که برانکو با سفیر ایران در کرواسی برای حضور در تیم ملی ایران مذاکره داشته و حضور برانکو در تیم ملی ایران وارد مرحله جدی شده است؟


تنها سایت موثق برای پیگیری اخبار و تغییرات احتمالی فقط سایت فدراسیون است و هر خبری که در این سایت می‌آید مورد تأیید ماست. من در جریان مطلبی که نوشته شده نیستم و اصولاً شرایط هم به‌گونه‌ای است که ما نمی‌توانیم از صبح تا شب اخبار را تأیید و تکذیب کنیم.
بالاخره فدراسیون چه زمانی تصمیم نهایی‌اش را در مورد مربی تیم ملی می‌گیرد و اتخاذ می‌کند؟


بحث تازه‌ای به وجود نیامده اما ان‌شاءالله تا هفته آینده تکلیف همه چیز مشخص می‌شود و به قولی نهایی می‌شود اما فعلاً ما با ویلموتس قرارداد حرفه‌ای داریم و به قراردادمان هم پایبند هستیم.

منبع: روزنامه ایران ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس