لبنان نمایه

سفیر روسیه در بیروت به دیدار رئیس جمهور لبنان رفت و گفت، کشورش کنار لبنان ایستاده و در تقدیم هر آنچه لبنان بخواهد، تردید نخواهد کرد.

به گزارش مشرق، «الکساندر زاسپکین» سفیر روسیه در بیروت، امروز به دیدار «میشل عون» رئیس جمهور لبنان رفت و آخرین وضعیت سیاسی این کشور را با او بحث کرد. 

بیشتر بخوانید:

جروزالم‌پست: فرانسه به دنبال پرکردن خلاء آمریکا در خاورمیانه است

به گزارش وبگاه روزنامه «النهار» لبنان، زاسپیکن بعد از این دیدار گفت که موضع سران کشور روسیه درباره تحولات لبنان را به اطلاع سران این کشور رسانده و گفته که مسکو در کنار حکومت لبنان ایستاده است.

سفیر روسیه با بیان اینکه کشورش از لبنان در شرایط کنونی حمایت می‌کند، تأکید کرد که همکاری دو کشور پا بر جاست و در دوره آینده شاهد افزایش روابط دوستانه دو کشور خواهد بود و روسیه در تقدیم آنچه لبنان در این «شرایط حساس» طلب کند، تردید نخواهد کرد. 

این مقام روس گفت که در این دیدار به رئیس جمهور لبنان گفته که «روسیه در کنار لبنان بوده و خواهد بود». 

سفیر روسیه دیروز نیز در گفت‌وگویی تلویزیونی گفته بود که کشورش از تحرکات اعتراضی مثل قطع کردن مسیرهای ارتباطی که موجب تنش در این کشور شود، حمایت نخواهد کرد. 

او گفته بود که با همه طرف‌ها در لبنان، ارتباط سیاسی دارد و بخوبی آگاه است که کشورش چه نقشی می‌تواند ایفا کند و چه نقشی نمی‌تواند... اما در امور کسی دخالت نخواهد کرد و اگر دولت جدید بزودی تشکیل نشود، مشکلات لبنان بیشتر خواهد شد. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
    6 0
    اس ۴۰۰ و اس ۳۰۰ ازش بخواد تا اسراییل دیگه نتونه حریم هوایی لبنان نقض کنه
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
    7 0
    سید حسن.. عشقه لبنان
  • محمد IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    0 0
    تنها خطر جدی که لبنان و کشورهای جبهه مقاومت اسلامی رو تهدید میکنه تفرقه و توطئه خارجیه که تنها راه حلش وحدت و از کار انداختن بازوهای استکبار درون کشور لبنان هست. والسلام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس