کد خبر 1013725
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
غلامرضا رفیعی

مسوولیت جبران خسارات، آثار و تبعات مالی خاتمه قرارداد فدراسیون فوتبال با مارک ویلموتس یکی از دغدغه های اهالی فوتبال است و باید دید مسئولان فدراسیون فوتبال چه راه‌کاری برای این موضوع در نظر گرفته‌اند.

به گزارش مشرق، این روزها در پی ناکامی تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی قطر، زمزمه هایی از خاتمه یا فسخ قرارداد ویلموتس بگوش می‌رسد. اگرچه کمتر کسی در ناکارآمدی ویلموتس تردیدی بخود راه می‌دهد اما مساله اینجاست که اگر این قرارداد قبل از موعد توسط طرفین با توافق طرفین خاتمه یابد یا یک‌طرفه از سوی فدراسیون فوتبال فسخ شود، مسئول جبران خسارات، آثار و تبعات مالی احتمالی حدود ۱۰ میلیون دلاری آن که از جیب ملت شریف ایران به آقای ویلموتس پرداخت می‌شود چه کسی است؟

بیشتر بخوانید:

«نجابت» کار دست تاج و دوستان داد

آیا قرارداد ویلموتس قبل از اینکه توسط رییس فدراسیون امضا شود دارای مصوبه هیات رییسه فدراسیون فوتبال بود؟ آیا در تنظیم قرارداد ویلموتس ملاحظات حقوقی و منافع و مصالح ملی فوتبال ایران و ضمانت اجراهای عادلانه بنحو مناسبی دیده شد؟ بخش حقوقی فدراسیون فوتبال در تنظیم قرارداد ویلموتس چه نقشی ایفا کرده بود؟ آیا مراجع نظارتی و قضایی بخصوص سازمان بازرسی کل کشور تاکنون نظارتی بر نحوه انعقاد قراردادهای مهم فدراسیون های مختلف بخصوص فدراسیون فوتبال داشته اند؟ اصلا آیا کسی در فدراسیون فوتبال بخصوص رییس فدراسیون فوتبال حاضر است آثار و تبعات مالی سرنوشت قرارداد با ویلموتس را بپذیرد و به مرجعی و مقامی پاسخگو باشد؟

بسیار بعید است که مقام و مرجعی ذیصلاح حتی موفق به دیدن قرارداد آقای تاج با آقای ویلموتس شده باشد تا چه رسد به اینکه از رییس فدراسیون فوتبال و هیات رییسه آن فدراسیون در خصوص نحوه انعقاد قرارداد با ویلموتس و حفظ و مراعات حقوق و منافع ملت بازخواست کند.

ویلموتس با اولین پیام توئیتری اش اعلام کرد که موضوع را به وکلای خود واگذار کرده است که نشان می‌دهد دلش به مفاد قراردادی که با آقای تاج امضا کرده حسابی گرم است؛ به نظرم این بار نیز، چیزی در دادگاه تعیین تکلیف نخواهد شد بلکه راحت‌ترین کار، مصالحه از جیب ملت آنهم پشت درهای بسته خواهد بود. شاید من اشتباه فهمیدم اما اندکی صبح سحر نزدیک است.

غلامرضا رفیعی

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پسر IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
    4 0
    تو این وضع بیت المال هاپولی میکنن میره.کل مملکت اینجوری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس