کد خبر 1013620
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲
پیش‌نویس قطعنامه بازگشت ترامپ به توافق هسته‌ای در کنگره آمریکا

جمعی از سناتورهای آمریکایی در اظهاراتی مداخله‌جویانه، ضمن حمایت مجدد از اغتشاشات اخیر در ایران، از رئیس‌جمهور آمریکا خواستند مقام‌های ایرانی دخیل در قطعی اینترنت را تحریم کند.

به گزارش مشرق، مقامات آمریکایی در ادامه تلاش برای دادن تنفس مصنوعی به اغتشاشات اخیر در ایران، که با حضور پرشور و گسترده مردم انقلابی بساط آن برچیده شد، خواستار اعمال تحریم‌های بیشتر بر ایران شدند.

هفت نفر از سناتورهای ضد ایرانی در مجلس سنای ایالات متحده با تنظیم نامه و درخواستی به «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا، به بهانه قطعی اینترنت در ایران، خواستار اعمال تحریم بر تمام کسانی شدند که در این موضوع دخیل بودند.

بیشتر بخوانید:

عکس/ تجلیل ترامپ از سگی که بغدادی را به دام انداخت!

آمریکا در پی ضرب شست ایران پهپاد گلوبال هاوک را از دور خارج می‌کند

بر اساس متن این نامه که در خروجی سایت مجلس سنای آمریکا قرار گرفته، سناتورها «تد کروز»، «جان کورنین»، «تام کاتن»، «مارکو روبیو»، «مارشا بلک‌برن»، «پت تومی» و «جان باراسو» امضاکنندگان این درخواست هستند.

این افراد، که تا همین چندی پیش از اغتشاشاتی که باعث وارد آمدن آسیب گسترده به جان و مال مردم شد، با گرفتن ژست حامی مردم ایران به خود در این نامه نوشتند: «ما از شما [ترامپ] می‌خواهیم، سریعا لیستی از تمام مقامات ایرانی که دسترسی مردم به اینترنت را قطع کردند، فراهم نموده و آنها را تحریم کنید».

پیش از این نیز دیگر مقامات آمریکایی از جمله شخص ترامپ، «مایک پنس» معاون وی، «مایک پامپئو» وزیر خارجه و «برایان هوک» رئیس گروه اقدام علیه ایران در وزارت خارجه آمریکا در اظهاراتی مداخله‌جویانه، از اغتشاشات اخیر در ایران حمایت کرده بودند.

هوک چند روز پیش در مصاحبه با شبکه «بلومبرگ» از شرکت‌های گرداننده شبکه‌های اجتماعی بین‌المللی خواست حساب‌های متعلق به سران جمهوری اسلامی ایران را مسدود کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
    15 2
    در این مورد خاص به شدت موافق این تحریم هستم
  • هالو IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
    5 1
    آخه مرد نا حساب امریکا از اینترانت ایران چه هراسی دارد؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس