کد خبر 1012977
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸
قهرمان لیگ کشتی آزاد

سرپرست مسابقات مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد گفت: مگر می‌شود در حضور حدود 100 تا 150 نفر از نیروهای امنیتی در سالن مسابقات، کسی از اسپری فلفل یا گاز اشک‌آور در رختکن تیم‌ها استفاده کند؟

به گزارش مشرق، عبدالله عزیزی درباره ادعای مسؤولان تیم کشتی آزاد تا ثبت جهانی توس مبنی بر استفاده از اسپری فلفل یا گاز اشک‌آور در رختکن آنها پس از مراسم معارفه،‌ گفت: متأسفانه مجید خدایی در این مدت مسائل حاشیه‌ای زیادی را به وجود آورد؛ مگر می‌شود در حضور حدود 100 تا 150 نفر از نیروهای امنیتی که در سالن حضور داشتند، چنین اتفاقی رخ دهد؟

بیشتر بخوانید:

خط و نشان علیرضا کریمی برای رقبا

وی ادامه داد: استفاده از گاز اشک‌آور به این راحتی‌ها هم نیست؛ به هر حال اگر چنین اتفاقی می‌افتاد باید اثری از خود در مکان مورد نظر باقی می‌گذاشت، در حالی که ما نه چیزی دیدیم و نه چیزی شنیدیم؛ این مسائل ساخته ذهن دوستان است. به هر حال تیمی که می‌بازد همیشه دنبال توجیه و بهانه است.

سرپرست مسابقات مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد در پاسخ به این سؤال که مسئولان تیم توس مدعی بودند که پزشک مسابقات استفاده از این موارد را در رختکن آنها تأیید کرده، تصریح کرد: وظیفه پزشک مسابقات چیست؟ مگر غیر از این است که باید به آسیب‌دیدگی کشتی‌گیران رسیدگی کند. نام این پزشک را اعلام کنند تا اگر نیاز به بررسی بود از او سؤال کنیم. آن پزشک چه کسی است که چنین موضوعی را که در حیطه اختیارات او نیست را تأیید کرده است؟

عزیزی در خصوص اینکه آیا شکایت کتبی از سوی مسؤولان تیم توس ارائه شده است یا نه، گفت:‌ هیچ شکایت کتبی نبوده است و تمام این مسائل به صورت حرف و شفاهی مطرح شده است. اگر مورد و مشکلی بود همان زمان اعتراض می‌کردند و مسئولان مسابقات هم حتماً رسیدگی می‌کردند. برای ما چه فرقی می‌کند کدام تیم روی سکو برود. تنها خوشحالی ما حضور حامیان مالی در لیگ برتر کشتی بود که به گردش چرخه مالی این رشته کمک می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
    0 0
    اسپری بزنن که تا نیم ساعت اونجا همه سرفه میکنند و چشمهاشون میسوزه . میشه کسی نفهمه ؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس