کد خبر 1012663
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
مسی - برزیل و آرژانتین

آرتور ملو، هافبک برزیلی بارسلونا، در تصمیمی عجیب و به دلایل فنی از لیست بارسلونا برای دیدار مقابل لگانس خط خورد؛ اتفاقی که شاید به درگیری او با مسی در بازی های ملی بی ربط نباشد.

به گزارش مشرق، بارسلونا امروز از سری مسابقات هفته چهاردهم لالیگا میزبان لگانس خواهد بود. بارسا برای تثبیت صدرنشینی خود به پیروزی در بازی امروز نیاز مبرم دارد.

روز گذشته لیست بارسلونا برای دیدار مقابل لگانس اعلام شد. لیست اعلام شده اما حاوی یک نکته بسیار عجیب بود؛ جایی که نامی از آرتور ملو، هافبک برزیلی بارسلونا، در آن دیده نمی شد. این در حالی است که آرتور ملو هیچ گونه مصدومیتی ندارد و عدم حضورش در لیست، دلایل فنی اعلام شده است.

آرتور در هفته های اخیر عملکرد فوق العاده ای در ترکیب بارسلونا داشته و به مهره ثابت ارنستو والورده تبدیل شده بود. او همچنین این روزها در بهترین فرم خود قرار دارد و همین موضوع باعث شده که خط خوردن او از لیست بارسلونا بسیار عجیب به نظر برسد.

جالب است بدانید که آرتور ملو و لیونل مسی در جریان بازی دوستانه آرژانتین و برزیل در عربستان با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند. در این صحنه آرتور به خطای بازیکنان آرژانتین اعتراض کرد و بعد از آن مسی نیز به قضیه ورود کرد و یک جدل لفظی بین او آرتور شکل گرفت. هرچند که بحث بین این دو نفر خیلی زود خاتمه یافت و بازی از سر گرفته شد اما با این وجود لیونل مسی پیش از این نیز نشان داده که چنین اتفاقاتی را برای طولانی مدت به خاطر می سپارد و به نوعی کینه به دل می گیرد.

با توجه به این مسائل به نظر می رسد که خط خوردن هافبک برزیلی از لیست بارسلونا بی ربط به درگیری با لیونل مسی نباشد. پیش از این در تیم ملی آرژانتین شاهد بوده ایم که مائورو ایکاردی به دلیل رابطه بد با مسی به این تیم دعوت نشده است؛ موضوعی که تا به امروز نیز ادامه داشته و ایکاردی با وجود درخشش فوق العاده در ترکیب پاری سن ژرمن، هنوز هم به تیم ملی آرژانتین دعوت نمی شود.

حواشی و درگیری های مسی در فصل جدید تنها به بحث با آرتور منتهی نمی شود؛ از ابتدای فصل رابطه بد مسی و گریزمان همواره تیتر اصلی رسانه ها بوده است. همچنین مسی در همین بازی برزیل و آرژانتین با تیته نیز درگیری لفظی شدیدی پیدا کرد که حواشی زیادی به همراه داشت. این ها نیز پایان حواشی مسی نبوده و او در بازی دوستانه مقابل اروگوئه نیز با ادینسون کاوانی درگیر شد.

با توجه به این شایعات باید منتظر واکنش ها به این حواشی ماند تا ببینیم که خط خوردن آرتور تا چه حدی به درگیری اش با لیونل مسی مربوط بوده است.  

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    7 7
    تا مسی در تیم ملی آرژانتین بازی می کند این تیم هیچ جامی نمی گیرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس