کد خبر 1012513
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۲
پرسپولیس ۰ - نفت مسجد سلیمان ۱

پایان رأفت، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: از بازی امروز پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان خوشم نیامد.

به گزارش مشرق، پایان رأفت در ارتباط با شکست پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: پرسپولیس در نیمه اول اصلا خوب نبود و ناهماهنگ بازی کرد و نمی‌دانم چرا چنین نمایش ضعیفی داشت. در نیمه دوم سرخ‌پوشان پایتخت بهتر بازی کردند و نفت مسجد سلیمان تنها چشم به ضدحمله دوخته بود.

وی در ادامه در خصوص عملکرد نفت مسجد سلیمان گفت: تیم نفت در نیمه دوم دو ضدحمله خطرناک روی دروازه سرخ‌پوشان تهران ایجاد کرد و روی یک ضربه کرنر به گل رسیدند. پرسپولیسی‌ها بدشانس هم بودند و دو بار توپ به تیر دروازه زدند. به نظرم نفتی‌ها باور نمی‌کردند بتوانند در آزادی پرسپولیس را شکست دهند و گل آنها هم روی یک ضربه کرنر که به دلیل جاگیری بد مدافعان و دروازه‌بان پرسپولیس بود به ثمر رسید.

بیشتر بخوانید:

ترکیب‌های کالدرون شاهکار است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس پیرامون نمایش سرخ‌پوشان تهران مقابل شاگردان تارتار تصریح کرد: امروز از بازی پرسپولیس خوشم نیامد و به نظرم هم بازیکنان باید روی موقعیت‌ها و جاگیری‌ها دقت کنند و هم سرمربی تعویض‌های بهتری انجام دهد. البته در این بازی ورود امید عالیشاه به عنوان بازیکن تعویضی مفید بود و او توانست در فاز تهاجمی مفید باشد.

رأفت در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس نیاز به یک مهاجم آماده دارد تا بتواند موقعیت‌هایش را به گل تبدیل کند. امیدوارم این اتفاق در نقل و انتقالات نیم‌فصل بیفتد که می‌تواند خط حمله پرسپولیس را از این ضعف نجات دهد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    6 3
    چه حرفیه باورش نمی شد!!! اومده با قلدری برده و رفته من فکر می کنم پرسپولیس باورش نمی شد ببازه
  • تراکتور IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    1 1
    من از سمیم قلب خوشحال شدم و به خوزستانیهای عزیز بابت این برد تبریک میگم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس