رضا شاهرودی

مربی تیم فوتبال امید بر این باور است که برای رسیدن به موفقیت باید از همان روشی که ایویچ برای تیم ملی استفاده کرد، سود برد.

به گزارش مشرق، رضا شاهرودی در خصوص دو اردوی اخیر تیم فوتبال امید در اندونزی و قطر گفت: خوشبختانه دو اردوی مفید برگزار کردیم و سه مسابقه تدارکاتی که برای ما پر فایده بود و درس های زیادی داشت. حریف ما در اندونزی بُعد مسافت و شرایط آب و هوایی همچنین اختلاف ساعت بود. می دانستیم چنین مشکلاتی در تایلند خواهیم داشت اما لازم بود این مسئله را به شکل کامل تجربه کنیم. با نظر سرمربی همچنین برنامه ریزی اعضای کادر فنی و پزشکی برای این موضوع راه حل های مناسبی در نظر گرفته شده که در تایلند از این نظر دچار مشکل نشویم.

بیشتر بخوانید:

قائدی: کمک داور بازی مربی قطر بود

مربی تیم امید همچنین در خصوص اردوی قطر اظهار داشت: در قطر شرایط آب و هوایی و بازگشت به شرایط زمانی مشابه تهران بازیکنان را در همان موقعیت مناسب قبل از سفر قرار داد. به همین دلیل تمرینات بسیار خوب و شادابی دردوحه داشتیم. در بازی مقابل تیم میزبان هم چند بازیکن را در پست های جدید مورد استفاده قرار دادیم. همچنین سیستم جدیدی را مورد استفاده قرار دادیم. به جز دقایق ابتدایی که فکر می کنم بچه ها تمرکز نداشتند عملکرد تیم بسیار خوب ورضایت بخش بود. کاملا تیم برتر میدان بودیم به طوری که حتی سرمربی قطر عملکرد و سازماندهی تیم ما را مورد تمجیدقرار داده بود. در واقع به همان شرایط تاکتیکی و نظم تیمی مورد نظر نزدیک می شویم. در این شرایط یکی از اصلی ترین اهداف ما این است که در فرصت باقیمانده بازیکنان را از نظر قوای جسمانی به سطح مطلوب برسانیم.

شاهرودی اضافه کرد: برای حضور قدرتمندانه در مسابقات نهایی باید به بالاترین آمادگی جسمانی برسیم. آنطور که به یاد می آورم ایویچ قبل از جام جهانی ٩٨ قبل از هر چیز به دنبال بالا بردن توان جسمی تیم بود و ما هم باید به دنبال اجرای همین الگو باشیم. برای حفظ فاصله خطوط و نظم تاکتیکی لازم است از نظر بدنی و میزان دوندگی شرایط بهتری داشته باشیم. امیدواریم با همکاری و تعامل باشگاه‌ها بازیکنان را در اختیار داشته باشیم و بتوانیم برنامه های مورد نظر را اجرا کنیم.

منبع: فدراسیون فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس