کد خبر 1012298
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱
دنیزلی

سرمربی تراکتور از سیاست باشگاه های ترکیه در جذب بازیکنان شناخته شده و پا به سن گذاشته انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، مصطفی دنیزلی در مصاحبه با سایت «yeniasir» ترکیه به انتقاد از باشگاه های کشورش پرداخت. دنیزلی از هزینه های سرسام آور باشگاه های ترکیه برای جذب ستاره های پا به سن گذاشته انتقاد کرد.

سرمربی تراکتور در ابتدا درباره انتقال رادامل فالکائو، مهاجم موناکو به گالاتاسرای گفت: جذب فالکائو یک اشتباه بزرگ بود. همه می گویند که این مهاجم شناخته شده است اما باشگاه گالاتاسرای نیز بزرگ است. امضای قرارداد 3 ساله با بازیکن 33 ساله با مبلغ 16 میلیون یورو به معنای ریختن پول به داخل چاه است. ترکیه همیشه بازیکنان جوان با استعدادی دارد چرا باید به این جوانان میدان ندهیم.

بیشتر بخوانید:

خبر بد برای تراکتور در آستانه بازی با صدرنشین

وی افزود: تیم ملی ترکیه می تواند مقابل هر تیمی حتی تیم های بزرگی مثل ایتالیا، انگلیس و آلمان پیروز شود اما اکثر باشگاه های ما پول ها را به هدر می دهند و روی بازیکنان شناخته شده و پا به سن گذاشته سرمایه گذاری می کنند و این اشتباه بزرگی است. ما جوانان خوبی داریم و باید از آنها استفاده شود. تنها باشگاهی که در این زمینه کمی موفق عمل کرده باشگاه ترابزون اسپور است. این باشگاه متکی به جوانان با استعداد ترکیه است و نتایج خوبی نیز گرفته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
    4 10
    خب این چرت و پرت های ترکیه به ما چه ربطی دارد؟! این همه خبر مهم را ول کردی این چرت و پرت ها را منتشر میکنی ؟!
    • آ سید رویان IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
      5 0
      میمیری ..... نگی ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس