کد خبر 1012241
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۴
مورینیو

ژوزه مورینیو، سرمربی جدید تیم فوتبال تاتنهام می‌گوید هدف اولش در این تیم ساخت تیمی باثبات است.

به گزارش مشرق، ژوزه مورینیو که روز گذشته (چهارشنبه) به‌عنوان جانشین مائوریسیو پوچتینو در تاتنهام معرفی شد، در اولین کنفرانس خبری خود به‌عنوان سرمربی اسپرز و در آستانه دیدار روز شنبه شاگردانش با وستهام در هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس، در حضور ۷۰ خبرنگار از جمله خبرنگاران اسپانیایی گفت: بابت صحبت در مورد پوچتینو کمی ناراحت هستم، اما باید در این باره صحبت کنم. باید به مائوریسیو بابت کارهایی که در تاتنهام کرد، تبریک بگویم.

بیشتر بخوانید:

نخستین چالش آقای خاص در تاتنهام

وی افزود: باشگاه تاتنهام همیشه خانه او خواهد بود. زمین تمرین تاتنهام همیشه زمین تمرین پوچتینو خواهد بود و درهای باشگاه همیشه به روی او باز خواهد بود. مائوریسیو دوباره خوشحال خواهد شد و باشگاهی دیگر برای ادامه این حرفه پیدا خواهد کرد.

سرمربی پیشین تیم‌های چلسی، اینتر و رئال مادرید که پس از برکناری‌اش از سمت سرمربیگری منچستریونایتد در ماه دسامبر ۲۰۱۸ با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» به‌عنوان کارشناس و مفسر فوتبال همکاری می‌کرد، همچنین رو به خبرنگار این شبکه اظهار داشت: می‌دانم که دوست داشتید من را در «اسکای» حفظ کنید، اما زندگی من این است.

آقای خاص صحبت‌هایش را این‌طور ادامه داد: مطمئنم که انتخابم برای قبول سرمربیگری تاتنهام، انتخابی عالی بود. تاتنهام باشگاه بزرگی است و می‌دانم که فرصت شغلی فوق‌العاده‌ای حالا در اختیارم است. حس می‌کردم که در میانه فصل هدایت تیمی را برعهده خواهم گرفت. من اینجا نیامدم که فقط به خودم فکر کنم، بلکه به بازیکنان و ساخت تیمی باثبات فکر می‌کنم.

مورینیو در بخش دیگری از صحبت‌هایش تأکید کرد: در ۱۱ ماه اخیر فرصت لازم برای فکر کردن و آماده کردن خودم برای بازگشت به عرصه مربیگری را داشتم. شما هیچ‌گاه DNA خود را از دست نخواهید داد و چیزی هستید که هستید، حالا چه خوب و چه بد.

وی یادآور شد: می‌دانم که در دوران مربیگری‌ام اشتباهاتی هم مرتکب شده‌ام و سعی خواهم کرد تا دیگر آن اشتباهات را تکرار نکنم، بلکه اشتباهات جدیدی مرتکب خواهم شد. من انسان فروتنی هستم و به اندازه کافی فروتنم که دوران مربیگری‌ام را آنالیز کنم.

سرمربی جدید تاتنهام همچنین درباره بازی با وستهام اظهار داشت: ما تنها دو روز فرصت داریم تا خودمان را برای بازی با وستهام آماده کنیم و زمان زیادی برای آماده‌سازی نداریم، اما از صمیم قلب بابت حضورم در این تیم خوشحالم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
    0 0
    مگه اسمش خوزه نبود؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس