کد خبر 1011830
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
مورینیو

دیلی میل مصاحبه جالبی از ژوزه مورینیو بازنشر کرده است. 

به گزارش مشرق، ژوزه مورینیو بعد از یک کنار نشستن از فوتبال و پرداختن به کارشناسی مسابقات در  تلویزیون در پی اخراج مائوریسیو پوچتینو، جانشین او در تاتنهام شده است. 

بیشتر بخوانید:

دستمزد مورینیو در تاتتنهام ۲ برابر پوچتینو

با این حال، تنها چند دقیقه بعد از این خبر، دیلی میل مصاحبه‌ای قدیمی از مورینیو را منتشر کرد که آقای خاص می‌گوید هیچ وقت به تاتنهام نمی‌رود! قبل از فینال  جام اتحادیه انگلیس بین چلسی و تاتنهام در مارس 2015، مورینیو اعلام کرد رئیس تاتنهام، دنیل لوی، در سپتامبر 2007 با پیشنهاد هدایت این تیم، پیش او آمده است.

آ ن زمان، تنها اندکی از جدایی سرمربی پرتغالی از آبی پوشان لندنی به خاطر اختلافش با رومن آبراموویچ و هیات مدیره چلسی می‌گذشت. با این حال، مورینیو به لوی گفته به خاطر تعلق خاطرش به چلسی، سرمربی تاتنهام نمی‌شود. همچنین، او توافقی با چلسی داشته که نمی‌توانسته تا 2 سال بعد، سرمربی هیچ تیم انگلیسی نشود.

او در این باره که آیا در سال 2007 از تاتنهام پیشنهاد داشته یا نه، گفته بود: نمی‌توانستم تا 2 سال، سرمربی هیچ تیم انگلیسی شوم. تاتنهام حتی تلاش کرد مبلغی به عنوان غرامت به چلسی بپردازد تا این بند را لغو کند اما من نمی‌توانستم این شغل را قبول کنم چون طرفداران چلسی را خیلی خیلی دوست داشتم. 

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس