عکس/ اولین روز رزمایش مشترک پدافند هوایی 98

فرمانده کل ارتش گفت: نبرد ما با استکبار تا جایی که آنها بپذیرند در برابر حق باید دست‌هایشان را بالا ببرند ادامه خواهد داشت.

به گزارش مشرق، سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش و فرمانده قرارگاه پدافند هوایی کل کشور در حاشیه نخستین روز رزمایش مشترک پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۹۸ و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عوامل زیادی در پویایی و شادابی نیروهای ما موثر است اظهار داشت: ایمان قلبی، تکیه به خداوند و عبور از گردنه‌های خطرناک با عقبه‌های نفس‌گیر در سال‌های دشوار گذشته از جمله عوامل این نشاط و پویایی است. این گذشته امید به آینده را افزایش می‌دهد و باعث نشاط و شادابی می‌شود.  

ببینید:

سرلشکر موسوی ادامه داد: نسل جوان ما که نشاط و شادابی مختص سنین آنها است و حتی پا به سن گذاشته‌ها نیز از آنها نشاط و انرژی می‌گیرند، امروز به جایی رسیده که پیش چشمش روشنی و آینده روشن قرار دارد.  

وی افزود: از بین همه جوانانی که به یک سنی می‌رسند در مقطع دیپلم و مسیر آینده خود را انتخاب می‌کنند، همه مسیرهایی که به خدمت به کشور، نظام و مردم منتهی می‌شود مورد احترام و لازم است اما آنهایی که لباس سربازی و پاسداری برای دفاع از کشور و مردم و نظام می‌پوشند در قلب‌هایشان خصوصیات ویژه‌ای وجود دارد و آن ویژگی حفظ فداکاری و ایثار برای ملت است و وقتی بیشتر در این مسیر موفق شده‌اند نشاط آنها افزایش می‌یابد.  

فرمانده کل ارتش با تاکید بر اینکه بن‌بست و حد ایستادنی برای ما وجود ندارد،   خاطرنشان کرد: خداوند این نعمت بزرگ را در حق بهترین مخلوقات خود کرده که هرچه انسان‌ها تلاش کنند جلوی راهشان باز است و پیشرفت می‌کنند، وعده‌های متعدد خداوند است که هرچه انسان‌ها تلاش و مجاهدت کنند بیشتر پیشرفت می‌کند.  

امیرسرلشکر موسوی ادامه داد: ما اصلا در دوران دفاع مقدس فکر نمی‌کردیم روزی به چنین جایی برسیم. آن زمان نهایت آرزوی ما تامین مهمات مورد نیاز جنگ بوده، کم کم از این عقبه گذشتیم و به این فکر افتادیم که بتوانیم سلاح‌هایمان را نگهداری کنیم، قطعه‌سازی کنیم، دست به کار شدیم و ساختیم و دیدیم بهترین‌ها را در عرصه‌های مختلف زمینی، هوایی، دریایی و پدافند ساخته‌ایم.  

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی کشور گفت: مادامی که حرف ما استقلال و مقابله با نظام سلطه است استکبار نیز در برابر ما ایستاده است و این نبرد تا جایی که آنها بپذیرند در برابر حق باید دست‌هایشان را بالا ببرند ادامه خواهد داشت و این پله‌های بعدی ما خواهد بود.  

وی در پایان عنوان کرد: سهم نیروهای مسلح این است که دشمنان را از اینکه می‌توانند از نظر نظامی به کشور لطمه‌ای وارد کنند مایوس کند و تا حد بسیار زیادی هم در این زمینه موفق بوده‌اند.  

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
    12 8
    لایک داری . آفرین
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
    11 6
    درود امیر.
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
    1 2
    میگه مذاکره سم وبرجام را اتش میزنه!خودش میگه جنگ وتحریم نعمت است وباعث تحریم بیشتر میشویم!خودش هم عث بی ثباتی وافزایش قیمتها وبنزین میشود!خودش هم میگه دشمن داریم!آخرسرهم خودش میبره ومیدوزه ودستور تیر برای گشتن مردم وجوانان بیکاروناامید کرده میده!؟آخه این چه سیاستیه،وعجیب تر ازآن عده ای یاچشم وگوش بسته یا خودشان را الکی فدایش میخوانندوگوش بفرمان!تا بیشتر غارت،فساد،امتیاز،ارتضا واغنا بشوند!!!؟؟؟
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
    5 2
    افرین تیمسار
  • IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
    2 2
    وقتی لیدری برای(منتقدان،معترضان،مخالفان ومردم)درداخل نگذاشتید وهمه را(یا حبس یا سانسور یا خودکشی،یا فراری ویا کشتید)چطور انتظار دارید لیدرها وهیزم آورهای بقول خودتان(عربستان،غرب منافقان ودشمنانتان)سواستفاده نکنند شما هم بیشتر سواستفاده کنید!؟مردم بیچاره یا خودشان لیدر خودشان بودند یا با کمک هم نون پنیر(تنها قوت زندگیشان را)برای مقاومت بیشتر بهم میدادند
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
    7 1
    ارتش فدای ملت
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
    5 2
    درود بر بسیجی بزرگ امیر موسوی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس