فرماندهان فتنه آینده

۷۷ چهره ستادی اصلاح‌طلب در حالی در بیانیه خود در اشاره به آشوب‌های اخیر، انگشت اتهام را به سمت نظام اسلامی دراز کردند که افرادی از آنها نقشی مستقیم در کنترل از راه دور بلوا داشتند.

سرویس سیاست مشرق – بیانیه اخیر ۷۷ چهره اصلاح‌طلب در اشاره به آشوب‌های اخیر در کشور اگرچه برخورد با بلواگران را "خشونت" نامید و خواستار مجازات سربازان وطن در برخورد با اشرار و عاملان ناامنی شد اما در فحوای خود حاوی شوق و سروری وصف‌ناشدنی هم بود!

شوق و سروری ناشی از دست یافتن به مقدمات یک آرزوی چندین ساله که برخی رجال جریان چپ همواره در برخی تریبون‌ها از آن حرف می‌زدند و ابعادش را ترسیم می‌کردند به این امید که روزی شاهد تحقق آن باشند.

آرزوی وقوع اغتشاش از جنوب تا شمال پایتخت ایران...

* نقش آن ۷۷ نفر در بروز دومین پیش‌لرزه «فتنه اقتصادی» / سعید حجاریان؛ از خیابانِ عام‌البلوی تا انقلابی شدن سراسر تهران!

درباره این آرزوی بزرگ اصلاح‌طلبان گفتنی‌های زیادی هست.

چه اینکه یک تأمل ساده در بیانیه اخیر آنها نشان می‌دهد که چپ‌ها بصورتی کاملا مجلسی و با یک ملودی آهسته؛ نه تنها از پذیرش وضع موجود و عهده‌گیری نقش اصلی در بی‌تدبیری‌های دولت و آفرین گفتن به روحانی گریخته‌اند بلکه با تصور اینکه "کسی خبر ندارد"! خرمن اغتشاشات دستاورد خود را نیز در بیانیه موصوف اینگونه درو کرده‌اند که:‌ "ایستادن در برابر مردم عاصی به هیچ وجه پذیرفتنی نیست. "

ولی تصوّر آنها از بی‌خبری صحیح نیست و زودا که مشخص شود چه کسی مردم را عاصی کرد؟ چه کسی آدرس خیابان را به اوباش داد و چه کسی تحقق آرزوی خود را از دهانه تفنگ می‌جوید!؟

یکی از جالب‌ترین بخش‌های آن "گفتنی‌های بسیار"، نقش مستقیم افرادی از ۷۷ امضاکننده بیانیه فوق‌الذکر در بروز اغتشاشات اخیر و حمله به برخی مراکز حساس است.

«سعید حجاریان» یکی از امضاکنندگان همین بیانیه است.

امضاکننده‌ای که البته در بیانیه نمی‌گوید چند سال قبل، پس از درگذشت یک خواننده جوان و تجمعات شکل‌گرفته برای تشییع او؛ به مردم گفته بود که برای هر مطالبه‌ای به همین شکل عمل کنید و اهل ایجاد فشار اجتماعی یا همان آمدن به خیابان باشید! [۱]

او چندی قبل هم در یک مصاحبه اینگونه به اوباش پیغام داده بود که «هر یک از این اقشار مستعد اعتراض و حضور در خیابان هستند» و در ادامه تأکید می‌کرد: در شرایط عام البلوی امکان دارد مردم و نیروهای نظامی مقابل یکدیگر قرار بگیرند زیرا، سیاست خیابانی می‌شود. [۲]

حجاریان اما هرگز این نکته را نمی‌گفت که به خیابان آمدن جز در هنگامی که همه معترضین حاضر به حمل پرچم کشور نباشند ممکن و معقول نیست، مردم نباید در مقابل نیروهای نظامی قرار بگیرند و سیاست خیابانی یعنی فتنه!

نکته جالب‌تر نیز این است که "سعید" خیلی قبل‌تر از کسانی که اصرار دارند مقام معظم رهبری از طرح بدون پیوست دولت برای بنزین حمایت کرده‌اند؛ اصرار داشت این فکر را در جامعه تسرّی دهد که مسئول تمام رخدادهای کشور؛ رهبری است!

(زیرا در ماجرای بنزین؛ رهبر انقلاب نه از تصمیم دولت که از ساختار حکومتی کشور حمایت کردند و از همین رو بود که در روز اول انتشار سخنان معظم‌له کسانی از سیاسیون خارج‌نشین از عدم حمایت از تصمیم روحانی در این بیانات انتقاد کردند)

او زمانی در یک مصاحبه گفته بود: من اولویت را به بالا می‌دهم و وضعیت جامعه را مستقیماً به آن مربوط می‌دانم. [۳] و زمانی در صحبتی دیگر نیز تصریح کرد: رئیس جمهور واقعی، مقام رهبری است! [۴]

حجاریان در این اظهارات هم البته هیچ اشاره‌ای به "تکرار می‌کنم"، به انتخابات و به لزوم رأی خوب از سوی مردم نکرده و این مقوله را هم نگفته بود که اگر مسئولیت با رهبریست پس اساسا چرا انتخابات برگزار می‌کنیم و چرا اصلاح‌طلبان در سال ۸۸ برای رسیدن به قدرت ریاست جمهوری خود و خیابان‌ها را به آتش کشیدند!؟

کدهای در اختیار از تقلای سعید حجاریان برای خیابانی شدن سیاست؛ آنقدر زیاد است که شاید از خوانش تمام آنها خسته شوید...

او زمان دیگری هم صحبت‌هایی را پیرامون "انقلابی شدن جنوب تا شمال تهران" مطرح کرده بود! [۵]

* «مصطفی تاجزاده»؛ از عاصی کردن مردم تا یکی بودن با براندازان و پیوستن به "ناامیدان"!

نفر بعدی مصطفی تاجزاده است...

هم او که از امضا کنندگان بیانیه ۷۷ نفره است اما زمانی همسو با ترامپ و برای عاصی کردن مردم ایران گفته بود: این جامعه لجن است؛ گرسنه‌ایم و می‌خواهند بروند سواحل مدیترانه! [۶]

تاجزاده که البته همچون سایر دوستان اصلاح‌طلب خود حاضر نیست بگوید ایران جزو سیرترین کشورهای دنیاست و اگرچه دولت اصلاح‌طلبان مشکلاتی را پدید آورده اما دچار بحران نیستیم؛ همچنین در مقطعی دیگر نیز خیلی صریح و شفاف حرف آخر را زده و از این گفته بود که خیلی از حرف‌های ما اصلاح‌طلبان و براندازان یکیست...[۷]

تاجزاده البته صحبت‌هایی پیرامون اینکه اصلاح‌طلبان در انتخابات و در صورت ردّ صلاحیت رجال مسئله‌دار خود، به مردم ناامید! خواهند پیوست را نیز مطرح کرده است.

* «علیرضا علوی‌تبار»؛ از ارائه مانیفست اغتشاش میلیونی به "آشنا" تا صدور دستور برای اشغال مراکز حساس

فرماندهان فتنه که ما پیش از این از آنها با عنوان "فرماندهان فتنه آینده" یاد می‌کردیم البته اگرچه انگشت‌شمارند اما کم هم نیستند.

نفر بعدی این لیست «علیرضا علوی‌تبار» است.

مردی که سابقه دستگیری در فتنه ۸۸ را ندارد اما سال گذشته به مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری دولت روحانی رفت و تئوری خود برای اغتشاش میلیونی علیه نظام جمهوری اسلامی در خیابان‌ها را روی میز مسئولان دولت گذشت. [۸]

یک مانیفست آشکار برای فتنه گری با کمک دولت که البته تلاش کرده بود قید "مسالمت‌آمیز" را نیز در کنار تمام جملات خود داشته باشد تا احیانا مورد سوء ظن امنیتی قرار نگیرد.

بماند که اصرار علوی‌تبار بر مسالمت‌آمیز بودن تئوری خود بعدها با این تمسخر ناخواسته آذر منصوری؛ دیگر فعال اصلاح‌طلب مواجه شد که گفته بود: «طبیعی است به محض اینکه اعتراضی در این‌ کشور شکل می گیرد مخالفین ایران روی موج آن سوار می‌شوند و به آن بال وپر می‌دهند تا بهره برداری‌های خود را بکنند.»[۹]

علوی‌تبار ۳ ماه قبل نیز در ادامه وظایف خود در ستاد فرماندهی فتنه و برای کنترل از راه دور اوضاع؛ طی یادداشتی تأکید کرده بود که اغتشاشگران باید در اعتراض مسالمت‌آمیز خود؛ بلافاصله نهادها و مراکز حساس کشور را بصورت مسالمت‌آمیز به اشغال دربیاورند. [۱۰]

فرمانی که در دومین پیش لرزه «فتنه اقتصادی» در آبانماه ۹۸ با حمله به سمت دفاتر ائمه جمعه، پایگاه‌های بسیج و حوزه‌های علمیه و ساختمان‌های دولتی به وضوح شاهد اجرای آن بودیم...اینکه در فرجام این قضیه چه رخدادهایی نهفته است منوط به تحلیل وقایع روزهای اخیر و ارائه یک تحلیل درست پیرامون آینده است.

بیشتر بخوانید:

امضای «شهین‌دخت مولاوردی» پای بیانیه ۷۷ اصلاح‌طلب/ آیا حیات سیاسی دستیار سابق روحانی به پایان می‌رسد؟

پشت پرده بیانیه‌ی ۷۷ چهره اصلاح‌طلب درباره آشوب‌های اخیر چیست؟

***

۱_https://www.farsnews.com/news/۱۳۹۳۱۱۲۷۰۰۱۶۰۴

۲_mshrgh.ir/۹۱۶۵۰۳

۳_mshrgh.ir/۹۱۶۵۰۳

۴_khabaronline.ir/news/۷۶۴۸۲۱

۵_mshrgh.ir/۹۲۷۲۲۲

۶_mshrgh.ir/۸۹۱۸۳۱

۷_mshrgh.ir/۹۰۵۰۷۸

۸_mshrgh.ir/۸۳۶۲۸۰

۹_mshrgh.ir/۱۰۱۱۵۹۲

۱۰_mshrgh.ir/۱۰۱۱۱۹۲

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 66
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 76
  • IR ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
    83 81
    این بدبختا تنها کسایی بودن که شعارای احمقانه نمیدادن و خودشون رو مثل شماها به خریت نزدن نفرت درون مردم رو میدیدن ، میدیدن فقرا کار به استخونشون رسیده و احتمال شورش پابرهنه گان زیاده ، بدبختا چقدر بهتون هشدار دادن بجای رفع مشکلات اقتصادی بجای باز کردن فضا و دادن آزادی به مردم دقیقا برعکس عمل کردید الانم که نتیجش رو دیدید تنها کاری که بلدید اینکه بیفتید به جون اینا که چرا هشدار دادید ! چرا حقیقتو گفتید ! ای فتنه گرای پست !
    • IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
      25 10
      این هنری نیست. من هم می توانم بگویم مواظب بزودی یک کارد وارد شکم شما می شود و بعد خودم کارد را بزنم در شکمتان. آن وقت لابد خیلی دلسوز هستم!
    • IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
      40 8
      وطن شما آمریکا و اسراییله کسی دیگه خام حرفای شما و لایکای مجازی شما نمیشه
    • فروغی IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
      0 0
      اگر چوپان ایرانی راه کوه های پارس و شکست اریوبرزن را به اسکندر نشان نمیداد، الان اصلاح طلب ها هیچ الگوی تاریخی نداشتند
  • IR ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
    3 10
    ول کن خیلی پیچیدست آدم گیج میشه
  • IR ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
    91 22
    خودتونو مسخره کرددین.کمر ما زیر بار گرانی شکست.عمرمان رفت.انوقت شماها دنبال خوراک جناح بازی خودتان هستید.خجالت بکشید
  • IR ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
    46 12
    پس چرا باهاشون برخورد نمیشه؟
    • IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
      26 24
      این سوال ما هم هست که واقعا چرا با این اوباش سیاسی برخورد جدی نمیشه ؟؟؟ بسیار جای تاسف است .
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
    68 50
    اصلاح طلبان سربازان جیره خوار ترامپ و بن سلمان و نتانیاهو در ایران هستند
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
    53 38
    شما همه تئوری توطئه دارید.جمع کنید بابا فتنه فتنه راه انداختید
    • IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
      26 29
      بزرگترین نوطئه همین است که کسی توطئه و فتنه را چشم خودش ببیند اما باز هم بگوید تخیل است و تئوری توطئه است!
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
    62 24
    سه کله پوک با هم عکس یادگاری گرفتن
    • IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
      16 3
      به قول کرمانی ها، سه رِشقال!
  • طناب مقدس دار IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
    37 50
    اگه صد تا خبر دیگه هم بزنید من میام و یه کلام میگم : اعدام و والسلام . الحق که این حکم الهی موهبت بزرگیست برای رهایی هر جامعه از این خس و خاشاک مزاحم . یه مشت اوباش سعودی ریختن بانک آتش زدن بعد شما تازه میایید میگید داریم بازپرس تعیین میکنیم ؟ استارت جرثقیل ها رو بزنید دیگه . حیف گازوییل و روغن هیدرولیک .
    • رضا IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
      33 15
      منم یک کلمه میگویم در قرن 21 و با وجود اینهمه رشد فکری کسی که حامی طناب دار است و آنرا مقدس میداند خاک بر سر ترین آدم است
    • IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
      10 6
      به رضا میگم وطنت اسراییل تو این قرن داره فلسطینیها رو میکشه ایضا وطن دیگه ات سعودی جوانان شیعه رو.وطن شما آمریکا و اسراییله کسی دیگه خام حرفای شما و لایکای مجازی شما نمیشه
    • IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
      9 1
      جناب رضا تو قرن 21 بمب اتمی به چه دردی میخوره جز هزاران هزار آدم کشتن؟! آمریکایی که میپرستیش ترامپ چندبار گفته استفاده میکنه سر مردم هیروشیما و ناکازاکی هم آزمایشش کرده!!
  • عمار IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
    41 35
    ازفتنه 88تافتنه98اصلاح طلبان آمریکایی درراس این فتنه هابودندوهستندوبحمدالله چهره منفورشان روزبروزبرای ملت ایران آشکارترشد77شیطان صفت نقاب ازرخ برکشیدندورسوای خاص وعام شدندومکروومکرالله والله خیرالماکرین
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
    25 33
    پس چه کسی باید جواب خیانت و وطن فروشی این بی شرفهارو بده؟ تا کی باید ما صبر کنیم و شاهد وطن فروشی این پست فطرتها باشیم؟ بخدا قسم اگه بخاطر مصلحت کشورم نبود همون طور که این حرومی ها ایرانو نا امن کردن نا امنی رو به تمام زندگی و املاک و ‌‌‌... وارد میکردیم!! پس برن دعا کنن که اتفاقی برای ایران عزیز نیفته وگرنه هیچ جای دنیا ولشون نخواهیم کرد!!
  • BE ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
    23 27
    لعنت خدا بر شیطان بزرگ و کوچک -- این جانوران جزو کوچک ها هستند -- عمرشون بزودی به پایان میرسه
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    35 16
    آقای رئیسی عزیز مدیون خدا و پیغمبر و شهیدان و مردم هستید اگر با فساد محکمتر از این حوادث برخورد نکنید
    • IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
      12 21
      کافیست اغتشاشگران و قاتلین مردم بی گناه و سلب کنندگان امنیت به دار مجازات آویخته شوند تا این پیرهای شکم گنده نتیجه تئوری هایشان را ببینند که چگونه به خودشان برمیگردد .
  • IR ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    22 11
    آسمان و ریسمان را به هم بافتن
  • سجاد IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    46 9
    مرد حسابی اینترنتو وصل کنید به قهقرا رفتیم گور پدره تاجزاده و حجاریان
  • قریشی IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    20 28
    تعریف اصلاح طلبان : فتنه گران خزیده در تن نظام و حکومت برای خدشه وارد کردن به ریشه نظام، انقلاب و ملت از کانالهای اقتصادی ... والسلام
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    20 26
    این بیچاره ها یک مقدار زود بیانیه دادند. چراکه با ارتباطی که با سران شورش در خارج از کشور داشتند به آنها گفته شده بود که وسعت و عمق این آشوب بسیار زیاد و پشتیبانی و عملکرد آن گسترده ، و نقشه و راهبرد کاملی پشت آن قرار دارد و پیروزی حتمی است، ولی به لطف خدا و درایت رهبر عزیزمان و زحمات نیروهای اطلاعاتی قضیه جمع شد

    پاسخ سایت:

  • IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    16 15
    این بزرگواااران پشتوانه فکری حجت الاسلام مایک ایرانی هستند.
  • IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    25 8
    لیدر اصلی اراذل و اوباش خیابانی، اراذل و اوباش سیاسی هستند.
  • میترا IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    40 51
    دورد بر تاج‌زاده
    • IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
      35 26
      خدا لعنت کند شما را با این پیروی کورکورانه تان از کسانی که برنامه ای جز تبدیل ایران به کشوری بدتر از لیبی ندارند. لیبی را سرنگون کردید. به آزادی رسیدید. امثال شما را شکار می کنند و در بازار برده فروشی سرت و بنی ولید می فروشند. آن وقت باز هم درود بر تاجزاده بگویید.
    • IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
      12 0
      درود رو اشتباه نوشتین خخخخ
    • IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
      11 1
      جناب مستطاب (مسترا....) تاج زاده در فتنه سال 76 وقتی که معترضین به مقر ایشان یعنی وزارت کشور جهت اعتراض رفتند ایشان در جمع آنها حاضر شده و اعلام کردند که:"ما هم از شماییم ،ما هم معترضیم " و آدرس بیت رهبری را جهت ادامه اعتراضها دادند....
  • IR ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    15 28
    این گروه رو به انقراض منافق مخفی نیز مانند سایر دشمنان پیدا و پنهان داخل و خارج انقلاب و اسلام دست و پای آخرشان را میزنند
  • حامد IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    28 19
    تنها راه نجات مملكت اتحاد و بس ، مشرق از تفرقه اندازي دوري كن اخه تاكي جنگ قدرت چپ و راست مردم خسته شدن
  • IR ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    25 25
    وَ إِذَا قِيلَ لَهُمْ لاَ تُفْسِدُوا فِي الْأَرْضِ قَالُوا إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ‌ (11) و هنگامی که به آنان گفته شود: «در زمین فساد نکنید» می‌گویند: «ما فقط اصلاح‌کننده‌ایم»!
  • pezhman IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    12 19
    وقتش رسید یکبار برای همیشه شبکه نفوذ و تغییر رفتار در حکومت ریشه کن بشه درد داره قطعا اما ملت برای همیشه آسوده میشن از این ترمز های انقلاب
  • IR ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    10 13
    نگارنده ای که منافقانه قصد پرونده سازی داری خدمت شما عرض شود عدم حضور امثال بنده در خیابان بخاطر عاشق چشم و ابرو بودن حکومت نبود بدلیل منطق سید مصطفی تاجزاده بود وگرنه با شما بسیار حرف ها داریم.
    • IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
      13 18
      منطق تاجزاده که اتفاقا بیرون ریختن و شعار دادن و آتش زدن و بعد حمایت از آشوبگر است! ما از 78 تا الان کاملا منطق این منافق بسیار خطرناک را شناخته ایم. اشعث بن قیسی است که دنیا نظیرش را کمتر دیده.
  • حسين DE ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    27 7
    سه تفنگدار غرب پرست.
  • محسن IR ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    13 7
    گزارش جامع و سودمندی بود متشکرم
  • روح الله IR ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    25 25
    اصلاحات کمر به نابودی انقلاب بسته
  • DE ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    15 11
    فرماندهان فتنه چگونه به آرزوی خود رسیدند!؟ به قیمت فروش شرف و وجدان و انسانیت و اسلامیت خود.عقده کودکی و تحقیر و توسری خور بوده اند در زمان کودکی لذا نمیتوانند آقا باشند باید نوکری اجنبی را بکنند.
  • IR ۰۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    20 15
    هر جا سخن از اغتشاش است نام اصلاحات می درخشد ! قوه قضائیه سربازان گمنام متصدیان امر جمع کنید این بصاط فتنه و اغتشاش را
  • IR ۰۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    18 14
    این بی شرفها را باید دستگیر کرد و محاکمه کنند و به سزای اعمالشان برسانند. با سیاسی کاریهای اینها چقدر بسیجی و سپاهی و نیروی انتظامی باید شهید شوند از آقای رئیسی و سپاه درخواست داریم این بی همه کسها را دستگیر کنند هر دفعه فتنه ای در کار است نام این سعید حجاریان و تاجزاده مطرح است
  • مصطفی احمدی IR ۰۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    21 26
    مطلبی کاملا به جا و عین واقعیت بود. اما یک انتقاد اساسی دارم و آن اینکه چرا این جماعت (اصلاح طلبان ) را چپ می دانید.این ها زمانی خود را چپ می دانستند ( دهه شصت ) اما اکنون مدافع اقتصاد نتولیبرالیستی ، کاسه لیس نظام استکبار جهانی ، همراهی با ابرجناینکاران آمریکایی و انگلیسی و صهیونیستی در مقابله با نظام اسلامی هستند و مستول اصلی شکل گیری اشرافیت کنونی در کشور و اختلاس ها و درزی ها هستند.
  • علیرضا IR ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    16 8
    خوب اگر اینا اینطور علنی دارن کشور رو به گند میکشن چرا کسی باهاشون برخورد نمی کنه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    9 21
    فقط سعیدعسگرها!!!!!!!!
  • IR ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    14 11
    موالاوردی بدبختی که زورش فقط به اربعین و زائرش می رسد .
  • علی IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    16 8
    چرا این مفسدین را جمعشون نمی کنند ؟ همیشه دنبال آشوبند
  • IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    12 13
    نظام نباید زیر فشارها برای اتصال اینترنت بین المللی تسلیم شود. به محض تسلیم شدن، سیل فیلم ها و فراخواهها روی تلگرام قرار خواهد گرفت و در کسری از روز مجددا ایران به صحنه آتش و غارت و خون تبدیل خواهد شد. هر قدر هم که مردم متضرر شوند خسارت آن به پای خسارت جنگ داخلی نمی رسد.
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    13 11
    زمان خوبی برای تسویه حساب حزبی نیست
    • IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
      9 16
      چرا این حرف را به اصلاح طلبانی که در اوج اغتشاشات دنبال حمله به نیروهای امنیتی و دفاع از اغتشاشگران بودند نمی زنی؟ وحدت یک طرفه با حامیان اغتشاش ممکن است؟
  • IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    20 14
    امیرمومنان علیه السلام بعد جنگ جمل فرمود من چشم فتننه را در اوردم .فتنه جویان هیچ کدامشان از خارج نیامده بودند سردسته فتنه اصحاب رسول خدا صلی الله علیه و اله بودند.با این وجود فتنه جویان هم به امیر مومنان علیه اسلام صدمه زدند هم مانع پیشرفت اسلام شدند همه به خودشان هم به مسلمانان صدمه زدند . بالاخره فتنه در جمهوری اسلامی هم کور خواهد شد مردم هیج اعتمادی به امثال تاج زاده و علوی تبار و حجاریان نخواهند کرد ولی اینها باعث کندی پیشرفت کشور می شوند . خداوند در دنیا و اخرت لعنتشانکند
  • خسته نباشید IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    35 21
    چکیده این مقاله: هرکس با شما نباشد و حرف بزند و شما را تائید نکند یعنی :اوباش-برانداز-ناامیدان-فرمانده فتنه-اغتشاش گر-فتنه گر
    • IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
      10 14
      هر کس قمه به دست گیرد و آتش بزند و غارت کند آشوبگر است و هر کس مثل تاجزاده و عمله جاتش از این آشوبگران حمایت کند تجسم شرارت است و شما هم البته یکی از آنها هستید.
    • IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
      4 2
      ظاهراً ضمیر مرجعش را پیدا کرده است! قطعاً بی جهت به خود نگرفته ای!!!
  • محمد IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    25 12
    اصلاحات همون تفاله های مافقین هستن
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    12 6
    قبول اصلاح طلب ها آدم های خوبی نیستند اما این دلیل نمی شود که شماها خوب باشید تجربه نشان می دهد هیچ فرقی بین شما و اصلاح طلب ها در ندانم کاری و به زدن آرامش مردم ندارید!!!
  • یک هموطن IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    31 0
    ایستگاه اخریم داداش
  • BE ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    8 0
    سه تفنگدار ریغو
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    5 0
    بابا تو رو خدا اینا را بگیرید.
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    5 12
    خدا لعنت کنه فتنه گرا و منافقین دو رو را همونهایی که با تزویر و دلسوز جلوه دادن خودشون منصب ها رو میگیرن و با قدرتی که نظام و رای مردم بهشون میده علیه مردم ونظام میتازند و میشن دست دشمن در داخل کشور
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    6 5
    ببخشید دیگه بالاخره فتنه داخلی بود خارجی بود مشرق??
    • IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
      9 7
      نمی فهمی؟ فتنه خارجی با ستون پنجم داخلی آنها
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    9 30
    اصلاحات نطفه حرامی است که با پول،سازماندهی ، مطبوعات و رسانه های تیم سیاسی هاشمی با شعار نفی هاشمی پدید امد. و تا قیامت فتنه سازی میکنه.
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    4 0
    ای خدا لعنت تان کند که همواره آب به آسیاب دشمن می ریزید. بیچاره ها معلوم نیست چه فکر میکنند، آیا منتظر اند اتفاقی بیافتد تا با پشت گرمی به آمریکا و اجانب دیگر به نان ونوایی برسند. دیر نباشد که آن چه را کشت کرده اند درو کنند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس