اصلاح طلبان نمایه

نهادهای امنیتی در روزهای اخیر در اقدامی هوشمندانه، دسترسی به اینترنت را محدود کردند. هدف اصلی از این اقدام، جلوگیری از برقراری ارتباط میان آشوبگران و کانون‌های مدیریت آشوب در خارج از کشور است.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

ممکن است این تصمیم در این چند روز مشکلاتی را برای مردم ایجاد کند، اما قطعا از ضررهای بزرگ جلوگیری کرده و اقدامات آشوبگران را ناکام خواهد گذاشت.

این اقدام هوشمندانه، جیغ بنفش واشنگتن و دیگر حامیان اوباش اجاره‌ای را بلند کرده است. در همین رابطه مقامات آمریکایی در اقدامی مداخله‌جویانه، محدودیت ایجاد شده در اینترنت در روزهای اخیر در کشورمان را محکوم کردند. رسانه‌های معاند فارسی‌زبان نیز در گزارش‌های متعدد، ضمن نگرانی از محدودیت اینترنت در ایران، مدعی شده‌اند که این اقدام، برای کسب و کارهای اینترنتی مشکل ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید:

تحریم‌کنندگان ایران چرا حامی آزادی اینترنت شده‌اند؟


اشک تمساح مقامات کاخ سفید و رسانه‌های معاند درباره اینترنت و کسب و کار مردم ایران در حالی است که آمریکا و رسانه‌های مذکور از آشوبگران حمایت کرده و با ‌اشتیاق فیلم و تصاویر مربوط به آتش زدن آمبولانس، ماشین آتش‌نشانی، بانک، پمپ بنزین و غارت فروشگاه‌ها توسط اوباش را منتشر و از این اقدامات حمایت می‌کنند.


اما نکته تأسف‌بار اینکه رسانه‌های زنجیره‌ای مدعی اصلاحات و برخی نمایندگان عضو فراکسیون امید مجلس نیز با کاخ سفید و رسانه‌های معاند همصدا شده و با بی‌اعتنایی نسبت به تبعات مثبت این کار برای مردم، خواستار رفع محدودیت‌های اینترنتی شده‌اند.


رسانه‌های زنجیره‌ای همزمان با این همصدایی، حضور گسترده مردم در اقصی نقاط کشور در محکومیت اقدامات جنایتکارانه اوباش اجاره‌ای را نیز سانسور کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس