کد خبر 1011964
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۴:۳۰
استراماچونی

رکورد 6 برد پی در پی در زمان منصور پورحیدری در لیگ اول ثبت شد و تا الان هیچ مربی روی نیمکت آبی‌ها نتوانسته به آن برسد.

به گزارش مشرق، استقلال بعد از 5 برد پی در پی در لیگ در شرایطی به دیدار نساجی می‌رود که از بازی مقابل این تیم دنبال رسیدن به یک رکورد تاریخی است. رکورد 6 برد پی در پی که در تاریخ لیگ برتر، آبی‌‌های پایتخت فقط یک بار آن را تجربه کرده‌اند. رسیدن به این رکورد تا پیش از تعطیلات لیگ با توجه به روند استقلال و آمادگی این تیم کاملا برای آنها در دسترس بود. حالا اما با توجه به شرایط موجود و تعطیلی لیگ و فاصله به وجود آمده شاید مانند چند سال اخیر آنها یک بار دیگر در آستانه رسیدن به این رکورد ناکام بمانند.

رکورد 6 برد پی در پی در زمان منصور پورحیدری در لیگ اول ثبت شد و تا الان هیچ مربی روی نیمکت آبی‌ها نتوانسته به آن برسد. استقلال در لیگ اول نوار بردهایش را از هفته هشتم که بازی عقب افتاده بود و بعد از هفته نهم برگزار شد شروع کرد. استقلال پورحیدری در آن فصل مقابل فولاد 2 بر یک برنده شد. سپاهان را یک بر صفر، ابومسلم را 2 بر یک، پیکان را 3 بر یک، ملوان را 4 بر صفر و برق شیراز را یک بر صفر شکست داد. پاس تهران تیمی بود که با برد 2 بر یک نوار بردهای پورحیدری را پاره کرده و به آنها اجازه نداد رکورد خود را ادامه دهند.

بیشتر بخوانید:

توضیح تدارکات استقلال درباره قهر استراماچونی

در سه فصل اخیر، استقلال سه بار به این رکورد نزدیک شد اما هر سه بار ناکام ماند. منصوریان در لیگ شانزدهم، هفته شانزدهم که معوقه بود و هفته 18 تا 22 را با برد پشت سر گذاشت. تساوی مقابل سیاه‌جامگان مشهد مانع از این شد تا منصوریان به رکورد پورحیدری برسد. 

شفر هم در هر دو فصل توانست 5 پیروزی پی در پی به دست بیاورد. لیگ هفدهم با پیروزی مقابل سپیدرود و فولاد و پرسپولیس و نفت تهران و سیاه‌جامگان از هفته 23 تا 27 برنده بود. تساوی مقابل گسترش این روند را متوقف کرد. فصل گذشته هم سرمربی آلمانی هفته هفدهم که عقب‌افتاده برگزار شد و هفته‌های 23 تا 27 بازیهایش را مقابل ذوب‌آهن، فولاد، نفت مسجدسلیمان، نساجی برنده شد و پرسپولیس برانکو با شکست دادن آنها به رکوردشان پایان داد.

پیش از این امیرقلعه‌نویی هم در لیگ چهارم و لیگ سیزدهم دوبار 5 برد پیاپی کسب کرد. هر دو بار هم دو تساوی مانع از رکوردشکنی ژنرال شد. در لیگ چهارم تساوی مقابل سپاهان و در لیگ سیزدهم تساوی مقابل پرسپولیس مانع از این شد تا قلعه‌نویی با رکورد پورحیدری مساوی شود. 

حالا استراماچونی بعد از چند نتیجه خوب در استقلال به دنبال رسیدن به این رکورد است. دیدار مقابل نساجی می‌تواند فرصت خوبی برای سرمربی ایتالیایی باشد تا کاری را که مربیان قبلی از پس آن برنیامده بودند انجام دهد. البته استراما باید امیدوار باشد که بازی مقابل نساجی لغو نشود چون در این صورت بازی بعدی آنها مقابل سپاهان خواهد بود که کار استقلال را برای ثبت رکورد بسیار سخت خواهد کرد. 

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس