گزارش سه وزیر از تنظیم بازار، آشوب های اخیر و مشمولان طرح معیشتی

رییس جمهور ضمن تأکید دوباره بر تعهد دولت به واریز درآمد ناشی از افزایش نرخ قیمت بنزین به حساب مشمولان و طرح کمک معیشتی، از هدایت ها و حمایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب تشکر کرد.

به گزارش مشرق به نقل از ریاست جمهوری، حجت الاسلام حسن روحانی در جلسه روز چهارشنبه هیات دولت ضمن تأکید دوباره بر تعهد دولت به واریز درآمد ناشی از افزایش نرخ قیمت بنزین به حساب مشمولان و طرح کمک معیشتی، از هدایت ها و حمایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب تشکر کرد.

ببینید

فیلم/ روحانی: آشوب‌طلبان سازمان‌یافته و مسلح بودند

عکس/ جلسه هیئت دولت به ریاست روحانی

فیلم/ روحانی: منتقدان دلسوز، زمان‌شناس هستند

فیلم/ روحانی: مردم نگذاشتند آب به آسیاب دشمن ریخته شود

وی در این جلسه هم‌چنین، از وزیر کشور و سایر وزرای ذی‌ربط، سازمان صدا و سیما، نیروهای نظامی و انتظامی، استانداران، بخشداران و فرمانداران تقدیر و تشکر کرد.

در جلسه هیات دولت ، وزیر صنعت، معدن و تجارت گزارشی درخصوص تنظیم بازار و همکاری تولیدکنندگان و عرضه کنندگان به هیات وزیران ارائه کرد.

وزیر کشور نیز ضمن ارائه گزارشی از آشوب‌های اخیر که به بهانه افزایش قیمت بنزین صورت گرفته است،‌ تأکید کرد: باوجود خواست و اراده دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی، آرامش و امنیت به کشور بازگشته است.

در ادامه جلسه نیز ،‌ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شناسایی مشمولان طرح کمک معیشتی خبر داد و خاطرنشان کرد: با همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور، کمک های دولت بطور منظم به حساب های مشمولان واریز می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس